דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לבדוק את כתובת ה-IP שלך במחשב

כיצד לבדוק את כתובת ה-IP שלך במחשב

כיצד לבדוק את כתובת ה-IP שלך במחשב

מהי כתובת IP?

כתובת IP (כתובת פרוטוקול אינטרנט) היא תווית מספרית המוקצית לכל מכשיר (למשל, מחשב, מדפסת) המשתתף ברשת מחשבים המשתמשת בפרוטוקול האינטרנט לתקשורת. כתובת IP משרתת שתי פונקציות עיקריות: זיהוי ממשק מארח או רשת וכתובת מיקום.

כיצד לבדוק את כתובת ה-IP שלך במחשב

שימוש בשורת הפקודה (CMD)

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את כתובת ה-IP שלך היא להשתמש בכלי השירות שורת הפקודה (CMD). כדי לעשות זאת, פתח את חלון CMD על ידי לחיצה על מקש Windows + R, הקלדת "cmd" ולחיצה על Enter. לאחר מכן הקלד "ipconfig" והקש Enter. אתה תראה את כתובת ה-IP שלך רשומה בסעיף "כתובת IPv4".

שימוש בחיבורי רשת

אתה יכול גם לבדוק את כתובת ה-IP שלך על ידי פתיחת חלון חיבורי רשת. כדי לעשות זאת, הקש על מקש Windows + R, הקלד "ncpa.cpl" והקש Enter. לאחר מכן בחר את חיבור הרשת שבו אתה משתמש (למשל, Wi-Fi או Ethernet). לחץ לחיצה ימנית על החיבור ובחר "סטטוס". אתה תראה את כתובת ה-IP שלך רשומה בסעיף "פרטים".

שימוש בהגדרות

אתה יכול גם לבדוק את כתובת ה-IP שלך על ידי פתיחת חלון ההגדרות. כדי לעשות זאת, הקש על מקש Windows + I ולאחר מכן בחר "רשת ואינטרנט". בחר את חיבור הרשת שבו אתה משתמש (למשל, Wi-Fi או Ethernet). אתה תראה את כתובת ה-IP שלך רשומה בסעיף "פרטים".

שימוש בשירותים מקוונים

אם אין לך גישה למחשב, תוכל גם לבדוק את כתובת ה-IP שלך באמצעות שירות מקוון. ישנם אתרים רבים המציעים שירות זה, כגון whatsmyip.org. פשוט בקר באתר ותראה את כתובת ה-IP שלך רשומה בעמוד.

ידיעת כתובת ה-IP שלך יכולה להיות שימושית במגוון מצבים, כגון פתרון בעיות ברשת או הגדרת חיבור מאובטח. עכשיו כשאתה יודע איך לבדוק את כתובת ה-IP שלך במחשב שלך, אתה יכול בקלות לגלות מה זה בכל פעם שאתה צריך את זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן