דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לבדוק במה משתמש כתובת ה-IP של המחשב שלי

כיצד לבדוק במה משתמש כתובת ה-IP של המחשב שלי

כיצד לבדוק במה משתמש כתובת ה-IP של המחשב שלי

מהי כתובת IP?

כתובת IP היא תווית מספרית המוקצית לכל מכשיר המחובר לרשת מחשבים המשתמשת בפרוטוקול האינטרנט לתקשורת. הוא משרת שתי פונקציות עיקריות: זיהוי ממשק מארח או רשת וכתובת מיקום. לכל מכשיר ברשת יש כתובת IP ייחודית. הוא משמש לזיהוי ואיתור המכשיר ברשת.

כיצד לבדוק במה משתמש כתובת ה-IP של המחשב שלי

שימוש בשורת הפקודה

הדרך הקלה ביותר לבדוק את כתובת ה-IP של המחשב שלך היא באמצעות שורת הפקודה. כדי לפתוח את שורת הפקודה, הקש על מקש Windows + R והקלד cmd. לאחר מכן, הקלד ipconfig והקש Enter. כתובת ה-IP תוצג לצד כתובת ה-IPv4.

שימוש במרכז הרשת והשיתוף

אתה יכול גם לבדוק את כתובת ה-IP של המחשב שלך באמצעות מרכז הרשת והשיתוף. כדי לפתוח את מרכז הרשת והשיתוף, הקש על מקש Windows + R והקלד ncpa.cpl. לאחר מכן, בחר את חיבור הרשת הפעיל ולחץ על פרטים. כתובת ה-IP תוצג לצד כתובת ה-IPv4.

שימוש באפליקציית ההגדרות

אתה יכול גם לבדוק את כתובת ה-IP של המחשב שלך באמצעות אפליקציית ההגדרות. כדי לפתוח את אפליקציית ההגדרות, הקש על מקש Windows + I. לאחר מכן, בחר רשת ואינטרנט ובחר בחיבור הרשת הפעיל. כתובת ה-IP תוצג לצד כתובת ה-IPv4.

סיכום

שיטה שלבים
שורת פקודה הקש על מקש Windows + R והקלד cmd. לאחר מכן, הקלד ipconfig והקש Enter.
מרכז רשת ושיתוף הקש על מקש Windows + R והקלד ncpa.cpl. לאחר מכן, בחר את חיבור הרשת הפעיל ולחץ על פרטים.
אפליקציית הגדרות הקש על מקש Windows + I. לאחר מכן, בחר רשת ואינטרנט ובחר את חיבור הרשת הפעיל.

אלו הן שלוש השיטות בהן תוכל להשתמש כדי לבדוק את כתובת ה-IP של המחשב שלך. חשוב לדעת את כתובת ה-IP של המחשב שלך, מכיוון שהיא יכולה לשמש לזיהוי ואיתור המכשיר שלך ברשת. אם אי פעם תצטרך לפתור בעיית רשת או לגשת למכשיר מרחוק, ידיעת כתובת ה-IP של המחשב שלך יכולה לעזור מאוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן