דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת חוות שי?

היכן ממוקמת חוות שי?

היכן ממוקמת חוות שי?

היכן ממוקמת חוות שי?

חוות Shih ממוקמת בעיר Tainan, טייוואן. הוא ממוקם בחלק הדרומי-מרכזי של המדינה, ליד החוף של מיצר טייוואן. הקואורדינטות המדויקות של החווה הן 22°59′N 120°14′E. החווה ממוקמת כ-40 ק"מ מהעיר קאושיונג ו-60 ק"מ מעיר הבירה טאיפיי.

ערים קרובות

העיר טיינאן היא העיר הגדולה הקרובה ביותר לחוות שי. ערים סמוכות אחרות כוללות את צ'איי, טאיצ'ונג וקאוסיונג. כל הערים הללו ממוקמות ברדיוס של 100 קילומטרים מהחווה.

אַקלִים

האקלים של האזור שמסביב לחוות שי הוא סובטרופי. הקיץ חם ולח, בעוד החורפים מתונים ויבשים יחסית. הטמפרטורה הממוצעת באזור נעה בין 15 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס.

אוּכְלוֹסִיָה

אוכלוסיית האזור שמסביב לחוות שי מונה כ-3.2 מיליון איש. רוב האוכלוסייה היא ממוצא סיני, עם מיעוט קטן של אבוריג'ינים טייוואנים.

כַּלְכָּלָה

כלכלת האזור הסובב את חוות שי היא חקלאית בעיקרה. הגידולים העיקריים הגדלים באזור כוללים אורז, בטטה ופולי סויה. האזור ידוע גם בייצור תה ומוצרים חקלאיים אחרים.

תַרְבּוּת

התרבות של האזור שמסביב לחוות שי היא בעיקרה סינית, עם השפעה מסוימת מהאבוריג'ינים הטייוואנים. האזור ידוע בפסטיבלים ובחגיגות המסורתיות שלו, כמו גם במטבח הייחודי שלו.

הוֹבָלָה

את האזור שמסביב לחוות שי משרתת רשת ענפה של כבישים וכבישים מהירים. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה Tainan, שנמצא כ-25 קילומטרים מהחווה.

למד עוד

למידע נוסף על חוות שי ומיקומה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן