דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת פרו במפת קלימוגרף?

היכן ממוקמת פרו במפת קלימוגרף?

היכן ממוקמת פרו במפת קלימוגרף?

היכן ממוקמת פרו במפת קלימוגרף?

פרו ממוקמת בחלקה המערבי של דרום אמריקה, גובלת באקוודור, קולומביה, ברזיל, בוליביה וצ’ילה. זוהי המדינה השלישית בגודלה בדרום אמריקה ואוכלוסייתה מונה למעלה מ-32 מיליון איש. פרו היא ביתם של אקלים רבים ושונים, החל מיער גשם טרופי למדבר בגובה רב. זה גם ביתם של רכס ההרים השני בגובהו בעולם, הרי האנדים. במפת קלימוגרף, פרו ממוקמת באמצע היבשת, כאשר גבולה הצפוני משתרע לאקוודור וגבולה הדרומי משתרע לצ’ילה.

נושאים קשורים:

 

מהי מפת קלימוגרף?

מפת קלימוגרף היא ייצוג גרפי של האקלים של אזור. הוא משמש להצגת הטמפרטורה הממוצעת והמשקעים באזור נתון לאורך תקופה. המפה כוללת בדרך כלל גרף קו המציג את הטמפרטורה הממוצעת, כמו גם גרף עמודות המציג את כמות המשקעים הממוצעת. המפה כוללת גם אגדה המסבירה את הצבעים השונים המשמשים לייצג את האקלים השונים.

מהם האקלים השונים של פרו?

  • יער טרופי
  • מִדבָּר
  • שטח דשא
  • הַר
  • חוֹפִי

מהי הטמפרטורה הממוצעת ב- פרו?

הטמפרטורה הממוצעת בפרו משתנה בהתאם לאזור. באזורי החוף, הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 24 מעלות צלזיוס (75 מעלות פרנהייט). ברמות הגבוהות, הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 18 מעלות צלזיוס (64 מעלות פרנהייט). ביערות הגשם של האמזונס, הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 27 מעלות צלזיוס (81 מעלות פרנהייט).

מהו כמות המשקעים הממוצעת ב- פרו?

כמות המשקעים הממוצעת בפרו משתנה בהתאם לאזור. באזורי החוף, כמות המשקעים הממוצעת היא בסביבות 1,000 מ”מ (39 אינץ’) בשנה. ברמות הגבוהות, כמות המשקעים הממוצעת היא בסביבות 1,500 מ”מ (59 אינץ’) בשנה. ביערות הגשם באמזונס, כמות המשקעים הממוצעת היא בסביבות 2,000 מ”מ (79 אינץ’) בשנה.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף על פרו על מפת קלימוגרף?

תוכל למצוא מידע נוסף על פרו על מפת קלימוגרף על ידי ביקור באתר הבא: Youtube.com חפש את הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן