דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת הוליווד?

היכן ממוקמת הוליווד?

היכן ממוקמת הוליווד?

מה זה הוליווד?

הוליווד היא מחוז בלוס אנג'לס, קליפורניה

הוליווד הוא מחוז בלוס אנג'לס, קליפורניה, ארצות הברית. הוא ידוע במקומו בתעשיית הקולנוע, עם הרבה אולפנים וחברות הפקה הממוקמות באזור. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, עם אטרקציות רבות, כולל שדרת הכוכבים של הוליווד, התיאטרון הסיני ושלט הוליווד.

היכן ממוקמת הוליווד?

הוליווד ממוקמת באזור המרכזי של לוס אנג'לס

הוליווד ממוקמת באזור המרכזי של לוס אנג'לס, קליפורניה. היא גובלת בנהר לוס אנג'לס בצפון, הרי סנטה מוניקה בדרום, גבעות הוליווד במזרח ומעבר Cahuenga במערב.

הוליווד נגישה באמצעות תחבורה ציבורית

הוליווד נגישה באמצעות תחבורה ציבורית. הקו האדום של המטרו של לוס אנג'לס, העובר ממרכז לוס אנג'לס לצפון הוליווד, עוצר בתחנת Hollywood/Vine. בנוסף, קו האוטובוס של Metro Rapid עובר מתחנת הוליווד/גפן לתחנת הוליווד/היילנד, שנמצאת ליד שדרת הכוכבים של הוליווד.

מה יש לעשות בהוליווד?

בקר בשדרת הכוכבים של הוליווד

שדרת הכוכבים של הוליווד היא אטרקציה תיירותית פופולרית בהוליווד. זוהי מדרכה ובה משובצים למעלה מ-2,600 כוכבים, כל אחד מוקדש לסלבריטאי או לקבוצת מפורסמים. הכוכבים ממוקמים לאורך שדרות הוליווד ורחוב גפן.

ראה סרט בתיאטרון הסיני

התיאטרון הסיני הוא בית קולנוע פופולרי הממוקם בהוליווד. הוא ידוע בארכיטקטורה האיקונית שלו ובאירוח הקרנות בכורה רבות של סרטים. התיאטרון הוא גם ביתו של התיאטרון הסיני TCL IMAX, שהוא תיאטרון ה-IMAX הגדול בעולם.

צלם תמונה של השלט של הוליווד

השלט של הוליווד הוא נקודת ציון איקונית בהוליווד. הוא ממוקם על גבעות הוליווד וניתן לראות אותו מחלקים רבים של העיר. המבקרים יכולים לצלם תמונה של השלט ממצפה הכוכבים של גריפית' הסמוך או ממרכז הוליווד וההיילנד.

חקור את מוזיאון הוליווד

מוזיאון הוליווד הוא אטרקציה פופולרית בהוליווד. הוא ממוקם בבניין מקס פקטור ההיסטורי וכולל תערוכות על ההיסטוריה של הוליווד ותעשיית הקולנוע. במוזיאון יש גם אוסף של תלבושות סרטים, אביזרים ומזכרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן