דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

לוס אנג'לס, קליפורניה ממוקמת בחלק הדרומי של ארצות הברית של אמריקה. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה והעיר הגדולה ביותר במדינת קליפורניה. לוס אנג'לס גובלת באוקיינוס השקט במערב, בהרי סן גבריאל בצפון ובמדבר מוהאבי במזרח. העיר ממוקמת במחוז לוס אנג'לס, שהוא המחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית.

מחוז לוס אנג'לס

מחוז לוס אנג'לס ממוקם בחלק הדרומי של קליפורניה והוא המחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית. המחוז הוא ביתם של העיר לוס אנג'לס ועוד הרבה ערים, עיירות וקהילות. המחוז גובל במחוז ונטורה במערב, במחוז קרן בצפון, במחוז סן ברנרדינו במזרח ובמחוז אורנג' בדרום.

האקלים של לוס אנג'לס

בלוס אנג'לס יש אקלים ים תיכוני, המאופיין בחורף מתון ורטוב ובקיץ חם ויבש. בעיר יורדים בממוצע 15 סנטימטרים של גשם בשנה, כאשר רוב הגשם יורד בין נובמבר למרץ. הטמפרטורה הממוצעת בלוס אנג'לס היא 66°F (19°C).

אוכלוסיית לוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא העיר השנייה בגודלה בארצות הברית, עם אוכלוסייה של כמעט 4 מיליון איש. העיר היא ביתם של אנשים ממגוון רקעים ותרבויות, מה שהופך אותה לאחת הערים המגוונות בעולם.

הכלכלה של לוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא אחד המרכזים הכלכליים החשובים ביותר בארצות הברית. העיר היא ביתם של חברות גדולות רבות, כולל תעשיית הבידור, תעופה וחלל ופיננסים. לוס אנג'לס היא גם עיר נמל מרכזית, כאשר נמל לוס אנג'לס הוא הנמל העמוס ביותר במדינה.

תחבורה בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס מוגשת על ידי מספר אפשרויות תחבורה ציבורית, כולל מערכת הרכבת המטרו של לוס אנג'לס, אוטובוסים ורכבת קלה. העיר מוגשת גם על ידי שני שדות תעופה גדולים, נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX) ונמל התעופה הוליווד ברבנק (BUR).

אטרקציות בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא ביתם של אטרקציות פופולריות רבות, כולל שלט הוליווד, אולפני יוניברסל בהוליווד, מרכז סטייפלס, מצפה הכוכבים של גריפית' ומזח סנטה מוניקה. העיר היא גם ביתם של מוזיאונים רבים, גלריות ואטרקציות תרבותיות אחרות.

חינוך בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא ביתם של אוניברסיטאות ומכללות רבות, כולל אוניברסיטת דרום קליפורניה, UCLA ואוניברסיטת קליפורניה סטייט, לוס אנג'לס. בעיר יש גם מספר בתי ספר ציבוריים ופרטיים, כולל בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים.

ספורט בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא ביתן של קבוצות ספורט מקצועיות רבות, כולל לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס דודג'רס, לוס אנג'לס אנג'לס ולוס אנג'לס קינגס. העיר היא גם ביתם של כמה קבוצות ליגת המשנה, כולל לוס אנג'לס גלקסי של ליגת העל.

למידע נוסף על לוס אנג'לס

למידע נוסף על לוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב,עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן