דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

היכן ממוקמת לוס אנג'לס?

לוס אנג'לס ממוקמת בקליפורניה

לוס אנג'לס ממוקמת במדינת קליפורניה בארצות הברית של אמריקה. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה, מאחורי סן פרנסיסקו. לוס אנג'לס ממוקמת בחוף האוקיינוס השקט של ארצות הברית, וגובלת בערים לונג ביץ' וסנטה מוניקה בדרום, ובעמק סן פרננדו בצפון.

קואורדינטות גיאוגרפיות של לוס אנג'לס

הקואורדינטות הגיאוגרפיות של לוס אנג'לס הן 34° 03' צפון, 118° 15' מערב. העיר ממוקמת בגובה של כ-305 רגל מעל פני הים.

לוס אנג'לס ממוקמת במחוז לוס אנג'לס

לוס אנג'לס ממוקמת במחוז לוס אנג'לס, שהוא המחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית. במחוז יש אוכלוסייה של למעלה מ-10 מיליון איש, מה שהופך אותו לגדול יותר מכמה מדינות בארה"ב. מחוז לוס אנג'לס הוא ביתם של ערים ועיירות מפורסמות רבות, כולל בוורלי הילס, מאליבו, סנטה מוניקה ופסדינה.

לוס אנג'לס ממוקמת באזור דרום קליפורניה

לוס אנג'לס ממוקמת באזור דרום קליפורניה בארצות הברית. אזור זה ידוע בחופים היפים שלו, מזג האוויר שטוף השמש והתרבות התוססת שלו. זהו ביתם של יעדי תיירות פופולריים רבים, כגון דיסנילנד, אולפני יוניברסל בהוליווד ושדרת הכוכבים של הוליווד.

לוס אנג'לס ממוקמת על חוף האוקיינוס השקט

לוס אנג'לס ממוקמת בחוף האוקיינוס השקט של ארצות הברית. העיר גובלת באוקיינוס השקט במערב ובהרי סן גבריאל בצפון. העיר היא ביתם של חופים פופולריים רבים, כמו חוף ונציה, חוף סנטה מוניקה ומנהטן ביץ'.

לוס אנג'לס ממוקמת ליד יעדים פופולריים רבים אחרים

לוס אנג'לס ממוקמת ליד יעדים פופולריים רבים אחרים בארצות הברית. הוא נמצא במרחק נסיעה קצר מלאס וגאס, סן דייגו וסן פרנסיסקו. הוא גם קרוב לגרנד קניון, הפארק הלאומי יוסמיטי והפארק הלאומי עמק המוות.

לוס אנג'לס ממוקמת באזור הזמן השקט

לוס אנג'לס ממוקמת באזור הזמן השקט. אזור הזמן הוא שלוש שעות מאחורי אזור הזמן המזרחי, ושעתיים מאחורי אזור הזמן המרכזי. אזור הזמן נשמר כל השנה, למעט חגים מסוימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן