דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת האוניברסיטה הפתוחה?

היכן ממוקמת האוניברסיטה הפתוחה?

היכן ממוקמת האוניברסיטה הפתוחה?

מהי האוניברסיטה הפתוחה?

האוניברסיטה הפתוחה (OU) היא אוניברסיטה ציבורית ללמידה מרחוק ומחקר הממוקמת בבריטניה. זהו המוסד האקדמי הגדול ביותר בבריטניה בהרשמה ויש לו למעלה מ-170,000 סטודנטים ביותר מ-120 מדינות. ה-OU הוקם בשנת 1969 והוא חבר באיגוד האוניברסיטה האירופית.

היכן ממוקמת האוניברסיטה הפתוחה?

הקמפוס הראשי של האוניברסיטה הפתוחה ממוקם במילטון קיינס, בקינגהמשייר, אנגליה. לאוניברסיטה יש גם מרכזים אזוריים בברמינגהם, בריסטול, קרדיף, אדינבורו, לידס, מנצ'סטר, נוטינגהאם ואוקספורד. ל-OU יש נוכחות גם בצפון אירלנד, סקוטלנד ווילס.

קמפוס מילטון קיינס

קמפוס מילטון קיינס הוא הקמפוס הראשי של האוניברסיטה והוא ביתם של רוב מתקני ההוראה והמחקר של האוניברסיטה. הקמפוס ממוקם על שטח של 300 דונם והוא ביתם של הספרייה של ה-OU, שירותי הסטודנטים ומשרדי המנהלה. בקמפוס נמצא גם מרכז המדיה והשידור של ה-OU, המפיק תוכניות טלוויזיה ורדיו חינוכיות.

מרכזים אזוריים

המרכזים האזוריים של ה-OU מספקים לסטודנטים גישה לשירותים ומשאבים של האוניברסיטה. המרכזים האזוריים מציעים מגוון שירותים, לרבות ייעוץ והכוונה לסטודנטים, שירותי ספרייה וגישה למשאבי הלמידה המקוונים של האוניברסיטה. המרכזים האזוריים גם מספקים לסטודנטים אפשרות להשתתף בהרצאות, סמינרים וסדנאות.

האוניברסיטה הפתוחה היא ספקית מובילה של למידה ומחקר מרחוק בבריטניה. למידע נוסף על המיקום והשירותים של האוניברסיטה, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן