דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת ברוקלין?

היכן ממוקמת ברוקלין?

היכן ממוקמת ברוקלין?

היכן ממוקמת ברוקלין?

ברוקלין הוא רובע בניו יורק, הממוקם במדינת ניו יורק בארה"ב. זהו הרובע המאוכלס ביותר בעיר, עם מוערך של 2.6 מיליון תושבים בשנת 2019. ברוקלין גובלת בקווינס במזרח, באוקיינוס האטלנטי בדרום, בלונג איילנד במערב ובאיסט ריבר בצפון. הוא מחובר למנהטן במספר גשרים, מנהרות וגשר ברוקלין המפורסם.

מיקום גאוגרפי

ברוקלין ממוקמת בנקודה המערבית ביותר של לונג איילנד, שהיא חלק מהמטרופולין הגדול יותר של העיר ניו יורק. הוא ממוקם בקצה הדרום מערבי של רובע קווינס, וגובל בנהר המזרח בצפון, באוקיינוס האטלנטי בדרום וברובע קווינס במזרח. ברוקלין ממוקמת בקואורדינטות המשוערות של 40.65°N, 73.95°W.

הוֹבָלָה

ברוקלין משרתות מספר מערכות תחבורה מרכזיות, כולל הרכבת התחתית של העיר ניו יורק, כביש הרכבת של לונג איילנד ומעבורת סטטן איילנד. הרובע משרת גם במספר קווי אוטובוס, והוא מחובר למנהטן במספר גשרים, מנהרות וגשר ברוקלין המפורסם. הכביש המהיר ברוקלין-קווינס (I-278) הוא הכביש המהיר הראשי דרך הרובע.

דמוגרפיה

ברוקלין הוא הרובע המאוכלס ביותר בעיר ניו יורק, עם אוכלוסייה מוערכת של 2.6 מיליון בשנת 2019. הרובע הוא ביתם של אוכלוסייה מגוונת, עם אוכלוסייה אפרו-אמריקאית גדולה, כמו גם אוכלוסיות משמעותיות של היספנים, אסייתים ומוצאים אתניים אחרים . ברוקלין היא גם ביתם של מספר רב של מהגרים, עם למעלה מ-40% מהאוכלוסייה שנולדו מחוץ לארצות הברית.

כַּלְכָּלָה

ברוקלין היא ביתה של כלכלה משגשגת, עם מגוון רחב של תעשיות, מייצור ועד טכנולוגיה. הרובע הוא ביתם של כמה תאגידים גדולים, כולל ברקליס, ג'יי.פי מורגן צ'ייס וחצר הצי של ברוקלין. בברוקלין יש גם קהילת עסקים קטנים תוססת, עם הרבה חנויות עצמאיות, מסעדות ועסקים אחרים.

טבלת המיקום של ברוקלין

מקום קואורדינטות
ברוקלין, ניו יורק 40.65°N, 73.95°W

למידע נוסף על ברוקלין, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן