דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת העיר ניו יורק?

היכן ממוקמת העיר ניו יורק?

היכן ממוקמת העיר ניו יורק?

היכן ממוקמת העיר ניו יורק?

מיקום גיאוגרפי

העיר ניו יורק ממוקמת בחוף המזרחי של ארצות הברית במדינת ניו יורק. הוא ממוקם על האוקיינוס האטלנטי, בין נהר ההדסון לנהר המזרח. העיר גובלת במדינות ניו ג’רזי וקונטיקט. העיר גובלת גם ברובע קווינס, ברוקלין וסטטן איילנד.

נושאים קשורים:

 

אַקלִים

לעיר ניו יורק יש אקלים סובטרופי לח, עם חורף מתון וקיץ חם ולח. הטמפרטורה הממוצעת בקיץ היא סביב 75°F (24°C), בעוד שהטמפרטורה הממוצעת בחורף היא בסביבות 40°F (4°C). העיר זוכה בממוצע של 46 אינץ’ (117 ס”מ) של משקעים בשנה.

אוּכְלוֹסִיָה

העיר ניו יורק היא העיר המאוכלסת ביותר בארצות הברית, עם אוכלוסייה מוערכת של 8.6 מיליון איש. זוהי גם אחת הערים המאוכלסות ביותר בעולם, עם ממוצע של 27,000 איש לכל מייל רבוע (10,500 לקמ”ר).

כַּלְכָּלָה

העיר ניו יורק היא מרכז כלכלי מרכזי בארצות הברית ובעולם. הוא ביתם של שתי הבורסות הגדולות בעולם, הבורסה לניירות ערך בניו יורק ונסד”ק. העיר היא גם ביתם של תאגידים בינלאומיים רבים, כולל כמה מהבנקים והמוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם.

תַרְבּוּת

העיר ניו יורק היא מרכז עולמי לתרבות, אמנות, אופנה ובידור. הוא ביתם של כמה מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם, כולל האמפייר סטייט בילדינג, פסל החירות וסנטרל פארק. העיר מארחת גם כמה מהמוזיאונים, הגלריות והאולמות היוקרתיים בעולם לאמנויות הבמה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן