דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת בלגרד במפה בעברית?

היכן ממוקמת בלגרד במפה בעברית?

היכן ממוקמת בלגרד במפה בעברית?

היכן ממוקמת בלגרד?

בלגרד, בירת סרביה, ממוקמת בדרום מזרח אירופה, בחצי האי הבלקני. היא גובלת עם הונגריה בצפון, רומניה בצפון מזרח, בולגריה בדרום מזרח, צפון מקדוניה בדרום, קרואטיה ובוסניה והרצגובינה במערב, ומונטנגרו בדרום מערב.

היכן ממוקמת בלגרד במפה בעברית?

בלגרד ניתן למצוא על מפה בעברית על ידי חיפוש שם העיר בעברית, הלא הוא בלגרד. הוא ממוקם בחלק הדרום מזרחי של אירופה, ליד גבולות הונגריה, רומניה, בולגריה, צפון מקדוניה, קרואטיה, בוסניה והרצגובינה ומונטנגרו.

היסטוריה קצרה של בלגרד

לבלגרד יש היסטוריה ארוכה ומרתקת שראשיתה בתקופה הפליאוליתית. היא נשלטה על ידי הרומאים, העות'מאנים, האימפריה האוסטרו-הונגרית והיוגוסלבים. במהלך המאה ה-20 הייתה בלגרד בירת ממלכת יוגוסלביה ולאחר מכן הרפובליקה הפדרלית הסוציאליסטית של יוגוסלביה.

התרבות והאטרקציות של בלגרד

בלגרד היא בית לתרבות מגוונת ותוססת, עם מגוון מוזיאונים, גלריות ותיאטראות. העיר ידועה גם בחיי הלילה שלה, עם ברים, מועדונים ומסעדות רבים. אטרקציות פופולריות בבלגרד כוללות את מבצר קלמגדאן, גן החיות של בלגרד ומוזיאון ניקולה טסלה.

האקלים של בלגרד

לבלגרד יש אקלים יבשתי לח, עם קיץ חם וחורף קר. הטמפרטורה הממוצעת בחודשי הקיץ היא סביב 25°C (77°F), בעוד שבחודשי החורף היא בסביבות 0°C (32°F). גשם נפוץ לאורך כל השנה.

כלכלת בלגרד

בלגרד היא המרכז הכלכלי של סרביה והאזור הרחב יותר. הוא בית למגוון תעשיות, כולל רכב, אלקטרוניקה ועיבוד מזון. העיר היא גם יעד תיירותי מרכזי, עם יותר מ-4 מיליון מבקרים מדי שנה.

סיכום

בלגרד היא עיר תוססת ומגוונת הממוקמת בדרום מזרח אירופה. הוא בית למגוון אטרקציות, תרבות עשירה וכלכלה פורחת. כדי למצוא את בלגרד על מפה בעברית, חפשו את שם העיר בעברית, כלומר בלגרד.

למידע נוסף על בלגרד, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן