דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקם מסצ'וסטס?

היכן ממוקם מסצ'וסטס?

היכן ממוקם מסצ'וסטס?

היכן ממוקם מסצ'וסטס?

מסצ'וסטס נמצאת באזור ניו אינגלנד

מסצ'וסטס ממוקמת באזור ניו אינגלנד בצפון מזרח ארצות הברית. המדינה גובלת ברוד איילנד ובקונטיקט בדרום, בניו יורק במערב ובוורמונט וניו המפשייר בצפון. האוקיינוס האטלנטי שוכן ממזרח.

מסצ'וסטס היא המדינה המאוכלסת ביותר באזור

מסצ'וסטס היא המדינה המאוכלסת ביותר באזור ניו אינגלנד והמדינה השביעית המאוכלסת ביותר בארצות הברית. נכון לשנת 2019, אוכלוסיית מסצ'וסטס נאמדה ב-6.9 מיליון איש.

מסצ'וסטס היא ביתם של שש ערים מרכזיות

מסצ'וסטס היא ביתם של שש ערים גדולות, כולל בוסטון, ווסטר, ספרינגפילד, לואל, קיימברידג' וניו בדפורד. בוסטון היא העיר הגדולה ביותר במדינה ובירת מסצ'וסטס.

מסצ'וסטס היא ביתם של מספר אוניברסיטאות מרכזיות

מסצ'וסטס היא ביתם של מספר אוניברסיטאות גדולות, כולל אוניברסיטת הרווארד, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) ואוניברסיטת בוסטון.

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון תכונות טבעיות

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון מאפיינים טבעיים, כולל הרי האפלצ'ים, הרי ברקשייר וההרים הלבנים. למדינה יש גם כמה אגמים גדולים, כולל מאגר קואבין, אגם שמפליין ואגם וויניפסוקי.

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון תעשיות

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון תעשיות, כולל פיננסים, טכנולוגיה, שירותי בריאות, חינוך וייצור. המדינה היא גם ביתם של תעשיית תיירות תוססת, עם מגוון אטרקציות, כולל אתרים היסטוריים, מוזיאונים וחופים.

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון תרבויות

מסצ'וסטס היא ביתם של מגוון תרבויות, כולל אינדיאניות, איריות, איטלקיות ואפרו-אמריקאיות. המדינה היא גם ביתם של סצנת אמנויות ומוזיקה תוססת, עם מגוון פסטיבלים, קונצרטים וגלריות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן