דף הבית » איפה נמצאת » איפה בוסטון ממוקמת?

איפה בוסטון ממוקמת?

איפה בוסטון ממוקמת?

היכן ממוקמת בוסטון?

בוסטון היא הבירה והעיר המאוכלסת ביותר של חבר העמים של מסצ'וסטס בארצות הברית. העיר עצמה משתרעת על פני 48 מיילים רבועים (124 קמ"ר) עם אוכלוסייה מוערכת של 694,583 בשנת 2018, מה שהופך אותה גם לעיר המאוכלסת ביותר בניו אינגלנד. בוסטון היא גם מקום מושבו של מחוז סאפוק, למרות שממשלת המחוז פורקה ב-1 ביולי 1999.

המיקום של בוסטון

בוסטון ממוקמת במרכז מפרץ מסצ'וסטס ובשפך נהר צ'ארלס. העיר מוקפת בערים קיימברידג' וסומרוויל מצפון; ברוקליין, ברייטון וניוטון ממערב; וקווינסי והנמל הימי של בוסטון מדרום.

היסטוריה של בוסטון

בוסטון נוסדה בשנת 1630 על ידי קולוניסטים פוריטנים מאנגליה. זה היה זירת האירועים המרכזיים של המהפכה האמריקאית, כמו טבח בוסטון, מסיבת התה של בוסטון, קרב בונקר היל והמצור על בוסטון. עם עצמאות ארצות הברית מבריטניה, העיר המשיכה להיות נמל ומרכז ייצור חשוב, כמו גם מרכז לחינוך ותרבות.

עובדות על בוסטון

בוסטון היא ביתם של כמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות ביותר במדינה, כולל אוניברסיטת הרווארד, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס ואוניברסיטת טאפטס. העיר היא גם ביתו של פנווי פארק, מגרש הכדורים העתיק ביותר בליגה של המייג'ור בייסבול, כמו גם שביל החירות האייקוני ואקווריום ניו אינגלנד.

למד עוד

למידע נוסף על בוסטון וההיסטוריה שלה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן