דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאצטדיון באר שבע?

איך קוראים לאצטדיון באר שבע?

איך קוראים לאצטדיון באר שבע?

איך קוראים לאצטדיון באר שבע?

האצטדיון של באר שבע הוא ביתה של קבוצת ליגת העל הישראלית הפועל באר שבע. האצטדיון ממוקם בעיר באר שבע, בחבל הנגב של ישראל. האצטדיון ידוע רשמית בשם אצטדיון טרנר, על שמו של ראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין. אצטדיון טרנר נבנה בסוף שנות ה-90 ונפתח בשנת 2000. יש לו קיבולת של 13,000 צופים והוא האצטדיון הגדול ביותר באזור הנגב. האצטדיון משמש למשחקי כדורגל, כמו גם לאירועי ספורט וקונצרטים אחרים.

היסטוריה של אצטדיון טרנר

אצטדיון טרנר נבנה בסוף שנות ה-90 ונפתח בשנת 2000. האצטדיון נבנה כחלק מתכנית לפיתוח אזור הנגב, ולהוות בית מתאים להפועל באר שבע. האצטדיון נקרא על שמו של ראש ממשלת ישראל המנוח יצחק רבין, שנרצח בשנת 1995. האצטדיון נבנה בקיבולת של 13,000 צופים, ומאז הורחב להכיל עד 15,000 צופים. האצטדיון אירח מספר רב של משחקי כדורגל בינלאומיים, כמו גם אירועי ספורט וקונצרטים אחרים.

תכונות של אצטדיון טרנר

לאצטדיון טרנר יש מספר תכונות שהופכות אותו למקום אידיאלי למשחקי כדורגל. באצטדיון יש מגרש דשא טבעי, וכן מגרש דשא סינטטי. באצטדיון יש גם מספר זרקורים, המאפשרים משחקי לילה. באצטדיון יש גם מספר מתקנים נוספים, כגון טרקלין VIP, תיבת עיתונות ומסעדה. באצטדיון יש גם מספר קופסאות תאגידים, הזמינות להשכרה.

השוואה מהירה

שֵׁם אצטדיון טרנר
מקום באר שבע, ישראל
קיבולת 13,000 (ניתן להרחבה ל-15,000)
גובה הצליל דשא טבעי ודשא סינטטי
מתקנים טרקלין VIP, תיבת עיתונות, מסעדה, קופסאות חברות

אירועים בולטים באצטדיון טרנר

אצטדיון טרנר אירח מספר אירועים בולטים לאורך השנים. ב-2003 אירח האצטדיון את גמר גביע אופ"א בין FC פורטו לסלטיק. האצטדיון גם אירח מספר משחקי כדורגל בינלאומיים, כולל משחקים בין נבחרת ישראל לקבוצות ממדינות אחרות. האצטדיון גם אירח מספר קונצרטים, כולל הופעות של אמנים בינלאומיים כמו אלטון ג'ון, בוב דילן ו-U2 .

סיכום

אצטדיון טרנר הוא ביתה של קבוצת ליגת העל הישראלית הפועל באר שבע. האצטדיון נבנה בסוף שנות ה-90 ונפתח בשנת 2000. יש לו קיבולת של 13,000 צופים והוא האצטדיון הגדול ביותר באזור הנגב. האצטדיון משמש למשחקי כדורגל, כמו גם לאירועי ספורט וקונצרטים אחרים. לאצטדיון יש מספר מאפיינים שהופכים אותו למקום אידיאלי למשחקי כדורגל, כולל מגרש דשא טבעי, מגרש דשא סינטטי, זרקורים, טרקלין VIP, תיבת עיתונות, מסעדה ותיבות חברות. האצטדיון אירח מספר אירועים בולטים לאורך השנים, ביניהם גמר גביע אופ"א ב-2003 ומספר משחקי כדורגל בינלאומיים. האצטדיון גם אירח מספר קונצרטים, כולל הופעות של אמנים בינלאומיים כמו אלטון ג'ון, בוב דילן ו-U2. למידע נוסף על אצטדיון טרנר, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן