דף הבית » איפה נמצאת » איפה לארה ממוקמת?

איפה לארה ממוקמת?

איפה לארה ממוקמת?

איפה לארה ממוקמת?

לארה היא מדינה הממוקמת באזור המערבי של ונצואלה. היא גובלת במדינות יראקוי, קאראבובו, קוג'דס, פורטוגזה ופלקון. בירת המדינה היא Barquisimeto. לארה היא אחת מ-23 המדינות של ונצואלה והיא מחולקת ל-14 רשויות.

גֵאוֹגרַפיָה

לארה ממוקמת באזור המערבי של ונצואלה. היא גובלת במדינות יראקוי, קאראבובו, קוג'דס, פורטוגזה ופלקון. בירת המדינה היא Barquisimeto, שנמצאת במרכז המדינה. למדינה שטח כולל של 11,800 קמ"ר. השטח של לארה הוא שטוח ברובו, למעט סיירה דה סן לואיס, שנמצאת בדרום המדינה.

אַקלִים

האקלים של לארה הוא טרופי, עם טמפרטורות הנעות בין 25 מעלות צלזיוס ל-35 מעלות צלזיוס. כמות המשקעים השנתית הממוצעת היא 1,000 מ"מ. העונה הגשומה נמשכת ממאי עד אוקטובר.

כַּלְכָּלָה

לארה היא אחת ממדינות התעשייה החשובות ביותר בוונצואלה. הוא בית למספר חברות גדולות, כמו Polar, קליפורניה, מבשלת הבירה הגדולה במדינה, וחברת הרכב מבית Barquisimeto, Venezolana de Automóviles. המדינה היא גם יצרנית גדולה של מוצרים חקלאיים, כמו קפה, קני סוכר ותירס.

תיירות

לארה היא יעד תיירותי פופולרי בוונצואלה. הוא ביתם של מספר אטרקציות, כמו Valle de la Pascua, עמק עם מספר מפלים, ו-Parque Nacional Yacambú, פארק לאומי עם מספר מסלולי הליכה. העיר ברקוויסימטו היא גם יעד פופולרי, עם הארכיטקטורה הקולוניאלית, המוזיאונים ואירועי התרבות שלה.

עובדות על לארה

  • לארה היא אחת מ-23 מדינות ונצואלה.
  • בירת המדינה היא Barquisimeto.
  • למדינה שטח כולל של 11,800 קמ"ר.
  • האקלים של לארה הוא טרופי, עם טמפרטורות הנעות בין 25 מעלות צלזיוס ל-35 מעלות צלזיוס.
  • לארה היא אחת ממדינות התעשייה החשובות ביותר בוונצואלה.
  • לארה היא יעד תיירותי פופולרי בוונצואלה.

למד עוד

למידע נוסף, בקר בדף של ויקיפדיה על לארה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן