דף הבית » איפה נמצאת » איפה גבעת קוזלובסקי במפה?

איפה גבעת קוזלובסקי במפה?

איפה גבעת קוזלובסקי במפה?

מהי גבעת קוזלובסקי?

גבעת קוזלובסקי הוא כפר קטן השוכן בצפון הארץ. הוא ממוקם באזור הגליל העליון, קרוב לכנרת. בכפר חיים אוכלוסייה של כ-500 איש, רובם יהודים.

איפה גבעת קוזלובסקי במפה?

גבעת קוזלובסקי ממוקמת בצפון הארץ, קרוב לכנרת. הוא ממוקם באזור הגליל העליון, כ-10 קילומטרים מזרחית לעיר טבריה. במפה ניתן למצוא את גבעת קוזלובסקי בקואורדינטות 32.817° N, 35.567° E.

גבעת קוזלובסקי בגליל העליון

גבעת קוזלובסקי ממוקמת באזור הגליל העליון בישראל, הידועה בשטח ההררי ובנופיו השופעים. הכפר מוקף גבעות ויערות, וממוקם בסמוך לכנרת. האזור פופולרי בקרב מטיילים וחובבי טבע, והוא ביתם של מגוון חיות בר.

תולדות גבעת קוזלובסקי

גבעת קוזלובסקי הוקמה בסוף המאה ה-19 על ידי עולים יהודים מרוסיה. הכפר נודע במקור כגבעת זבולון, ולאחר מכן שונה שמה לגבעת קוזלובסקי. כיום מתגוררת בכפר אוכלוסייה של כ-500 איש, רובם יהודים.

דברים לעשות בגבעת קוזלובסקי

גבעת קוזלובסקי היא יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע. הגבעות והיערות שמסביב מציעים שפע של הזדמנויות לפעילויות חוצות, כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וצפייה בציפורים. הכפר הוא גם ביתם של מספר אטרקציות תרבותיות, כולל מוזיאונים וגלריות.

הגעה לגבעת קוזלובסקי

גבעת קוזלובסקי ממוקמת בצפון הארץ, כ-10 קילומטרים מזרחית לעיר טבריה. הכפר נגיש באוטובוס מטבריה, וברכב מערים נוספות באזור. יש גם שדה תעופה קטן שנמצא בקרבת מקום.

לינה בגבעת קוזלובסקי

בגבעת קוזלובסקי יש מספר מקומות לינה, ביניהם בתי מלון, בתי הארחה ומתחמי קמפינג. הכפר הוא גם ביתם של מגוון מסעדות ובתי קפה, המציעים מגוון של מנות מקומיות ובינלאומיות.

אטרקציות בקרבת מקום

גבעת קוזלובסקי ממוקמת בסמוך למספר אטרקציות, ביניהן הכנרת, נהר הירדן והעיר העתיקה טבריה. ישנן גם מספר שמורות טבע ופארקים לאומיים באזור, המציעים שפע של הזדמנויות לפעילויות חוצות.

סיכום

גבעת קוזלובסקי הוא כפר קטן השוכן בצפון הארץ. הוא ממוקם באזור הגליל העליון, קרוב לכנרת. במפה ניתן למצוא את גבעת קוזלובסקי בקואורדינטות 32.817° N, 35.567° E. בכפר מתגוררת אוכלוסייה של כ-500 איש, רובם יהודים. גבעת קוזלובסקי היא יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע, ובה שוכנות מספר אטרקציות תרבותיות, בהן מוזיאונים וגלריות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן