דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לקולר באנגלית?

איך קוראים לקולר באנגלית?

איך קוראים לקולר באנגלית?

מה זה קולר?

צווארון הוא רצועת בד המתאימה סביב הצוואר ומהווה בדרך כלל חלק מחולצה, חולצה, שמלה או פריט לבוש אחר. בדרך כלל הוא מהודק עם כפתורים או פופרים ועשוי להיות פתוח או סגור. צווארונים מעוטרים לעתים קרובות עם תחרה, רקמה או קישוט אחר.

סוגי צווארונים

פיטר פן קולר

צווארון פיטר פן הוא סגנון צווארון קלאסי הכולל קצה מעוגל ומסולסל. הוא עשוי לעתים קרובות מתחרה או מבד אחר ונראה בדרך כלל על חולצות ושמלות.

צווארון כפתורים

צווארון הכפתורים הוא סגנון קלאסי הכולל כפתורים קטנים על נקודות הצווארון. זה נראה בדרך כלל על חולצות שמלות ולעתים קרובות משולב עם עניבה.

צווארון מנדרינית

צווארון מנדרין הוא צווארון סטנד-אפ שנראה בדרך כלל על חולצות שמלות וז'קטים. לרוב הוא עשוי מבד נוקשה יותר ולרוב מהודק באמצעות כפתור או סגירת וו ועיניים.

צווארון גולף

צווארון הגולף הוא צווארון גבוה וצמוד שעשוי לרוב מבד מצולע. זה נראה לעתים קרובות על סוודרים והוא נלבש בדרך כלל עם ז'קט או מעיל.

איך קוראים לקולר באנגלית?

באנגלית, צווארונים מכונים בדרך כלל בשמם הספציפי, כמו צווארון פיטר פן, צווארון מכופתרת, צווארון מנדרין או צווארון גולף.

סיכום

צווארונים הם חלק חשוב בכל בגד וניתן להשתמש בהם כדי להוסיף נופך של סגנון או תחכום. ישנם סוגים רבים ושונים של צווארונים, כל אחד עם המראה והתחושה הייחודיים שלו. הכרת סוגי הצווארונים השונים ואיך קוראים להם באנגלית יכולה לעזור לך לבחור את הקולרים המתאים לכל אירוע.

למד עוד

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן