דף הבית » איך קוראים » איך קוראים באנגלית קפל שמלה?

איך קוראים באנגלית קפל שמלה?

איך קוראים באנגלית קפל שמלה?

מהו הקיפול של שמלה?

קיפול שמלה הוא סגנון לבוש שנוצר כאשר מקפלים בד ותופרים יחדיו. סגנון לבוש זה נראה לעתים קרובות בלבוש רשמי, כגון שמלות ערב ושמלות נשף. אפשר לראות את זה גם בלבוש קז'ואל, כמו שמלות קיץ ושמלות מקסי. קיפול השמלה הוא מראה קלאסי שקיים כבר מאות שנים ועדיין פופולרי היום.

מהו המונח באנגלית לקיפול שמלה?

המונח האנגלי לקפל שמלה הוא קפל. קפל הוא קפל בד שנתפר יחד על מנת ליצור אפקט דקורטיבי. קפלים נראים לרוב בלבוש רשמי, כגון שמלות ערב ושמלות נשף, אך ניתן לראות אותם גם בלבוש קז'ואל, כגון שמלות קיץ ושמלות מקסי.

כיצד להשתמש בקפלים בארון הבגדים שלך

ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מגוון מראות בארון הבגדים שלך. לאירועים רשמיים, ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מראה קלאסי ואלגנטי. ניתן להשתמש בקפלים גם כדי ליצור מראה נינוח ונינוח יותר ללבוש יומיומי.

קפלים לאירועים רשמיים

לאירועים רשמיים, ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מראה קלאסי ואלגנטי. ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מגוון מראות, משמלת ערב באורך מלא ועד לשמלת קוקטייל באורך הברך. ניתן להשתמש בקפלים גם ליצירת מראה מודרני יותר, כמו שמלה גבוהה-נמוכה או שמלה עם כתף אחת.

קפלים ללבוש יומיומי

ניתן להשתמש בקפלים גם כדי ליצור מראה נינוח ונינוח יותר ללבוש יומיומי. ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מגוון מראות, משמלת מקסי ועד שמלת קיץ. ניתן להשתמש בקפלים גם ליצירת מראה מודרני יותר, כמו שמלת מעטפת או שמלת חולצה.

טיפים ללבישה של קפלים

כאשר לובשים קפלים, חשוב לשמור על הבד חלק וללא קמטים. גיהוץ הבד לפני לבישתו יכול לעזור לשמור על מראה הקפלים פריך ומסודר. חשוב גם לבחור את הבד המתאים לקפלים. בדים קלים, כמו משי ושיפון, הם הטובים ביותר לקפלים, מכיוון שהם ישמרו על צורתם טוב יותר מבדים כבדים יותר.

סיכום

קיפול השמלה הוא סגנון לבוש קלאסי שקיים כבר מאות שנים. המונח האנגלי לקפל שמלה הוא קפל. ניתן להשתמש בקפלים ליצירת מגוון מראות, מלבוש רשמי ועד ללבוש יומיומי. כאשר לובשים קפלים, חשוב לשמור על הבד חלק וללא קמטים ולבחור את הבד המתאים לקפלים. למידע נוסף על קפלים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן