דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

מהו סרט האחים בלוז?

האחים בלוז הוא סרט קומדיה אייקוני שיצא לאקרנים בשנת 1980. מככבים בו ג'ון בלושי ודן איקרויד בתור ג'ייק ואלווד בלוז, שני אחים שנמצאים במשימה להציל את בית היתומים בילדותם. בדרך הם נתקלים במספר מכשולים, ביניהם שוטר מדינה מושחת, להקה של מדינה-מערבית וקבוצת ניאו-נאצים.

מי הם כוכבי הסרט?

ג'ון בלושי ודן איקרויד מככבים בתור האחים בלוז, ג'ייק ואלווד. הסרט כולל גם מספר כוכבי אורחים בולטים, כולל ג'יימס בראון, קאב קאלווי, ריי צ'ארלס, ג'ון לי הוקר, אריתה פרנקלין ועוד רבים.

מהו הפסקול של הסרט?

הפסקול של הסרט הוא שילוב של בלוז, נשמה ורוקנרול. הוא כולל מספר שירים קלאסיים, כולל "Everybody Needs Somebody to Love", "Sweet Home Chicago" ו-"Rawhide".

מהי מורשת הסרט?

האחים בלוז הפך לסרט איקוני, והוא הוליד מספר סרטי המשך, ספין אוף ועיבודים אחרים. היא גם הפכה לתחפושת פופולרית של ליל כל הקדושים, והיא זכתה להתייחסות במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה אחרות.

מהי העלילה של הסרט?

הסרט עוקב אחר ג'ייק ואלווד בלוז כשהם מנסים להציל את בית היתומים של ילדותם מסגירה. כדי לעשות זאת, עליהם לגייס 5,000 דולר, מה שהם מתכננים לעשות על ידי איחוד מחדש של הלהקה הישנה שלהם, להקת האחים בלוז. בדרך הם נתקלים במספר מכשולים, ביניהם שוטר מדינה מושחת, להקה של מדינה-מערבית וקבוצת ניאו-נאצים.

מהי הקבלה של הסרט?

האחים בלוז זכו להצלחה ביקורתית ומסחרית. הוא זכה לשבחים על ביצועיו המוזיקליים והאלמנטים הקומיים שלו, והוא היה מועמד לשני פרסי אוסקר. מאז היא הפכה לקלאסיקה קאלט, והיא הוכתרה כאחת הקומדיות הגדולות בכל הזמנים.

איפה אפשר לצפות בסרט?

האחים בלוז זמינים לצפייה במספר שירותי סטרימינג, כולל נטפליקס, הולו ואמזון פריים וידאו. זה זמין גם להשכרה או לרכישה בפלטפורמות דיגיטליות כמו iTunes ו-Google Play.

מהן כמה עובדות מעניינות על הסרט?

  • הסרט צולם בלמעלה מ-100 מקומות באזור שיקגו.
  • הסרט נועד במקור להיות מערכון מוזיקלי בסאטרדיי נייט לייב.
  • הסרט היה הסרט הראשון בדירוג R שיצא לאקרנים על ידי יוניברסל פיקצ'רס.
  • פס הקול של הסרט היה הראשון שהגיע לפסגת הבילבורד 200.
  • הסרט היה הקומדיה המוזיקלית בעלת הרווחים הגבוהים ביותר בכל הזמנים, עד שעבר על ידי בית הספר לרוק ב-2003.

למידע נוסף על הסרט האחים בלוז, בדוק את הטריילר הרשמי של YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן