דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

איך קוראים לסרט האחים בלוז באנגלית?

מה זה האחים בלוז?

האחים בלוז הוא סרט קומדיה מוזיקלית אמריקאית משנת 1980 בבימויו של ג'ון לנדיס. מככבים בו ג'ון בלושי ודן איקרויד בתור "ג'וליט" ג'ייק ואלווד בלוז, דמויות שפותחו מתוך מערכון מוזיקלי של "האחים בלוז" בסדרת מגוון NBC Saturday Night Live. התסריט של הסרט נכתב על ידי איקרויד ולנדיס. הוא כולל מספרים מוזיקליים לפי רית'ם אנד בלוז (R&B), זמרי נשמה ובלוז ג'יימס בראון, קאב קאלווי, אריתה פרנקלין, ריי צ'ארלס וג'ון לי הוקר. הסרט מתרחש בשיקגו, אילינוי וסביבתה, שם הוא צולם.

עלילה

הסיפור הוא סיפור גאולה עבור המורשע ששוחרר על תנאי, ג'ייק ואחיו אלווד, שיצאו ל"שליחות מאלוהים" כדי להציל את בית היתומים הקתולי שבו גדלו מעיקול. כדי לעשות זאת, עליהם לאחד מחדש את להקת ה-R&B שלהם ולארגן הופעה כדי להרוויח 5,000 דולר הדרושים לתשלום חשבון הארנונה של בית היתומים. בדרך, הם ממוקדים על ידי "אישת מסתורין" הרסנית, ניאו-נאצים ולהקת מדינה ומערבון – כל זאת תוך רדיפה בלתי פוסקת על ידי המשטרה.

להקת האחים בלוז

להקת האחים בלוז היא להקה מוזיקלית שהוקמה בשנת 1978 על ידי שחקני הקומדיה דן איקרויד וג'ון בלושי כחלק ממערכון מוזיקלי בסאטרדיי נייט לייב. הלהקה ערכה את הופעת הבכורה שלה כאורחת המוזיקלית בפרק של סאטרדיי נייט לייב ב-22 באפריל 1978. הלהקה הורכבה ממוזיקאים ידועים ומוערכים, ביניהם סטיב קרופר, דונלד "דאק" דאן ומרפי דאן.

המוזיקה

המוזיקה של האחים בלוז כללה שילוב של בלוז, נשמה ו-R&B. הרפרטואר של הלהקה כלל שירים של ג'יימס בראון, קאב קאלווי, אריתה פרנקלין, ריי צ'ארלס וג'ון לי הוקר. הלהקה גם ביצעה מספר שירים מקוריים, ביניהם "Soul Man", "Rubber Biscuit" ו-"Gimme Some Lovin'".

קבלה

האחים בלוז זכו להצלחה קופתית, והכניסו למעלה מ-115 מיליון דולר בארצות הברית ו-57 מיליון דולר בטריטוריות אחרות, בסכום כולל של 172 מיליון דולר ברחבי העולם. הסרט קיבל ביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים, עם שבחים על המוזיקה, ההומור והביצועים שלו. מאז זה הפך לקלאסיקה של פולחן.

שאלות ותשובות

ש: מי כתב את התסריט של האחים בלוז?
ת: התסריט נכתב על ידי דן איקרויד וג'ון לנדיס. ש: איזה סוג מוזיקה מופיע ב-The Blues Brothers?
ת: המוזיקה של האחים בלוז כללה שילוב של בלוז, נשמה ו-R&B. ש: כמה כסף הרוויחו האחים בלוז בקופות?
ת: האחים בלוז זכו להצלחה קופתית, והכניסו למעלה מ-115 מיליון דולר בארצות הברית ו-57 מיליון דולר בטריטוריות אחרות, בסכום כולל של 172 מיליון דולר ברחבי העולם. ש: איפה צולמו האחים בלוז?
ת: הסרט מתרחש בשיקגו, אילינוי וסביבתה, שם הוא צולם.

סיכום

האחים בלוז הוא סרט קומדיה מוזיקלית אמריקאית משנת 1980 בבימויו של ג'ון לנדיס. מככבים בו ג'ון בלושי ודן איקרויד בתור "ג'וליט" ג'ייק ואלווד בלוז, דמויות שפותחו מתוך מערכון מוזיקלי של "האחים בלוז" בסדרת מגוון NBC Saturday Night Live. התסריט של הסרט נכתב על ידי איקרויד ולנדיס. הוא כולל מספרים מוזיקליים לפי רית'ם אנד בלוז (R&B), זמרי נשמה ובלוז ג'יימס בראון, קאב קאלווי, אריתה פרנקלין, ריי צ'ארלס וג'ון לי הוקר. הסרט מתרחש בשיקגו, אילינוי וסביבתה, שם הוא צולם. הסיפור הוא סיפור גאולה עבור המורשע ששוחרר על תנאי, ג'ייק ואחיו אלווד, שיצאו ל"שליחות מאלוהים" כדי להציל את בית היתומים הקתולי שבו גדלו מעיקול. האחים בלוז זכו להצלחה קופתית, והכניסו למעלה מ-115 מיליון דולר בארצות הברית ו-57 מיליון דולר בטריטוריות אחרות, בסכום כולל של 172 מיליון דולר ברחבי העולם. הסרט קיבל ביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים, עם שבחים על המוזיקה, ההומור והביצועים שלו. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן