דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של גאולה אבן?

איך קוראים לבתה של גאולה אבן?

איך קוראים לבתה של גאולה אבן?

מי זאת גאולה אבן?

גאולה אבן היא זמרת ושחקנית ישראלית המופיעה משנות ה-70. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים הישראלים "השוטר" ו"אשת השוטר", וכן בשירים הפופולריים שלה "חוה נגילה" ו"קול העולם קולו". היא גם שימשה שופטת בגרסה הישראלית של "The Voice" והוציאה כמה אלבומים.

משפחתה של גאולה אבן

גאולה אבן נשואה לשחקן והבמאי הישראלי יצחק אבן. יחד יש להם שני ילדים: בת יעל ובן יאיר. יעל היא זמרת-יוצרת מצליחה בפני עצמה, ויאיר הוא שחקן ובמאי.

יעל אבן

יעל אבן היא בתם של גאולה ויצחק אבן. היא זמרת-יוצרת שהוציאה כמה אלבומים, ביניהם "יעל אבן", "המיטב של יעל אבן" ו"המיטב של יעל אבן, כרך ב'". היא גם כתבה וביצעה את שירי הנושא לכמה סרטים ישראלים, ביניהם "אשת השוטר" ו"השוטר".

יאיר אבן

יאיר אבן הוא בנם של גאולה ויצחק אבן. הוא שחקן ובמאי שהופיע במספר סרטים ישראלים, ביניהם "השוטר" ו"אשת השוטר". הוא גם ביים כמה סרטים קצרים, ביניהם "בת השוטר" ו"בנו של השוטר".

איך קוראים לבתה של גאולה אבן?

בתה של גאולה אבן היא יעל אבן. יעל היא זמרת-יוצרת מצליחה שהוציאה כמה אלבומים וכתבה וביצעה את שירי הנושא לכמה סרטים ישראלים. היא בתם של גאולה ויצחק אבן ואחותו של יאיר אבן.

סיכום

גאולה אבן היא זמרת ושחקנית ישראלית המופיעה משנות ה-70. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי יצחק אבן, ולהם שני ילדים: בת יעל ובן יאיר. יעל היא זמרת-יוצרת מצליחה, ויאיר הוא שחקן ובמאי. שמה של בתה של גאולה אבן הוא יעל אבן.

למד עוד

כדי ללמוד עוד על גאולה אבן ומשפחתה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב עבור סרטונים עליה:

  • ראיונות עם גאולה אבן
  • הופעות של יעל אבן
  • סרטים בבימויו של יאיר אבן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן