דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לסרט ארס בעברית?

איך קוראים לסרט ארס בעברית?

איך קוראים לסרט ארס בעברית?

מהו ארס הסרט?

ארס הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2018 המבוסס על דמות מארוול קומיקס בעלת אותו השם. את הסרט ביים רובן פליישר ובו מככב טום הארדי בתפקיד אדי ברוק, עיתונאי שהופך למנחה של סימביוט חייזרים המעניק לו יכולות על-אנושיות. בסרט מככבים גם מישל וויליאמס, ריז אחמד, סקוט הייז וריד סקוט.

מהי העלילה של ארס הסרט?

הסרט עוקב אחר אדי ברוק, עיתונאי שחוקר את קרן לייף, ארגון מפוקפק שמתנסה בסימביוט חייזרים רב עוצמה. כאשר אדי נחשף לסימביוט, הוא זוכה ליכולות על אנושיות ומשתלט עליו החייזר, שהוא קורא לו ונום. בעזרת ארוסתו לשעבר, אן וויינג, אדי חייב להילחם נגד קרן לייף והמנהיג שלה, קרלטון דרייק, כדי להציל את העולם מהתוכניות המרושעות של הסימביוט.

מי הן הדמויות הראשיות בסרט ארס?

הדמויות הראשיות בסרט ונום הן אדי ברוק, אן וויינג, קרלטון דרייק, והסימביוט החייזרים, ונום. אדי ברוק הוא עיתונאי שחוקר את קרן לייף ונחשף לסימביוט החייזרים, המקנה לו יכולות על אנושיות. אן וויינג היא ארוסתו לשעבר של אדי שעוזרת לו להילחם נגד קרן לייף והמנהיג שלה, קרלטון דרייק. קרלטון דרייק הוא מנהיג קרן לייף ומנסה להשתמש בסימביוט החייזרים לתוכניות המרושעות שלו. הסימביוט החייזרי, ונום, הוא יצור חייזר רב עוצמה המשתלט על גופו של אדי ומעניק לו יכולות על אנושיות.

מהו השם העברי לסרט ארס?

השם העברי לסרט ארס הוא "קסם הקסם". התרגום המילולי של השם הוא "הארס". השם העברי לסרט נגזר מהמילה העברית "קסם", שפירושה "ארס".

מה הדירוג של ארס הסרט?

הסרט ארס מדורג PG-13 עבור רצפים אינטנסיביים של אלימות ואקשן מדע בדיוני, ועבור שפה.

שאלות ותשובות

ש: מי ביים את הסרט ארס?

ת: את הסרט ארס ביים רובן פליישר.

ש: מה הדירוג של הסרט Venom?

ת: הסרט Venom מדורג PG-13 עבור רצפים אינטנסיביים של אלימות ואקשן מדע בדיוני, ועבור שפה.

ש: מה השם העברי לסרט ארס?

ת: השם העברי לסרט ארס הוא "קסם הקסם". התרגום המילולי של השם הוא "הארס".

ש: מי הדמויות הראשיות בסרט ארס?

ת: הדמויות הראשיות בסרט ונום הן אדי ברוק, אן וויינג, קרלטון דרייק, והסימביוט החייזרי, ונום.

סיכום

ארס הוא סרט גיבורי על אמריקאי משנת 2018 המבוסס על דמות מארוול קומיקס בעלת אותו השם. הסרט עוקב אחר אדי ברוק, עיתונאי שחוקר את קרן לייף ונחשף לסימביוט החייזרים, המקנה לו יכולות על אנושיות. בסרט מככבים טום הארדי בתור אדי ברוק, מישל וויליאמס, ריז אחמד, סקוט הייז וריד סקוט. השם העברי לסרט ארס הוא "קסם הקסם". הסרט מדורג PG-13 עבור רצפים אינטנסיביים של אלימות ואקשן מדע בדיוני, ועבור שפה. הדמויות הראשיות בסרט ונום הן אדי ברוק, אן וויינג, קרלטון דרייק, והסימביוט החייזרים, ונום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן