דף הבית » איך קוראים » איך קוראים למגילה בפורים?

איך קוראים למגילה בפורים?

איך קוראים למגילה בפורים?

מה זה פורים?

פורים הוא חג יהודי המנציח את הצלת העם היהודי מידי המן, פקיד חצר פרסי עתיק. הוא נחגג ביום ה-14 של חודש אדר, שחל בדרך כלל במרץ או באפריל. פורים הוא חג שמח שנחגג בתחפושות, מסיבות ומתנות.

מהי מגילה?

המגילה היא מגילה שקוראים בפורים. זהו ספר התנ"ך, במיוחד מגילת אסתר. המגילה מספרת את סיפורה של אסתר, אישה יהודייה שהפכה למלכת פרס והצילה את עמה מזימתו של המן להשמידם.

איך קוראים למגילה בפורים?

המגילה שקוראים בפורים נקראת מגילה. זהו ספר התנ"ך, במיוחד מגילת אסתר. המגילה מספרת את סיפורה של אסתר, אישה יהודייה שהפכה למלכת פרס והצילה את עמה מזימתו של המן להשמידם.

המגילה נקראת בקול רם

את המגילה קוראים בקול בבית הכנסת בפורים. קוראים אותו בפזמון מיוחד, והקהילה מגיבה ברעש ובתשואות. את המגילה קוראים פעמיים, פעם אחת בערב ופעם ביום.

המגילה כתובה בעברית

המגילה כתובה בעברית. הוא כתוב באופן מסורתי על קלף ונשמר במארז מיוחד הנקרא נרתיק מגילה. המגילה מעוטרת באיורים ולעיתים כתובה בכתב מיוחד הנקרא "סופר סטאם".

המגילה היא תזכורת לנס

המגילה היא תזכורת לנס פורים. זוהי תזכורת לאומץ הלב והאמונה של אסתר ושל העם היהודי, ולהגנתו של אלוהים עליהם. המגילה היא תזכורת להודות על ברכות החירות והביטחון.

המגילה היא מקור השראה

המגילה היא מקור השראה ליהודים. זוהי תזכורת לכוחה של האמונה והאומץ, ולחשיבות העמידה על מה שנכון. המגילה היא תזכורת להודות על ברכות החירות והביטחון.

דעה אישית

המגילה היא חלק חשוב בחגיגת פורים. זוהי תזכורת לאומץ הלב והאמונה של אסתר ושל העם היהודי, ולהגנתו של אלוהים עליהם. קריאת המגילה היא תזכורת לכוח האמונה והאומץ ולחשיבות העמידה על מה שנכון. זהו מקור השראה ותזכורת להודות על ברכות החופש והבטיחות. צפייה בסרטון ביוטיוב על המגילה כאן יכולה לעזור להבין את הסיפור טוב יותר. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה . לסיכום, המגילה היא חלק חשוב בחגיגת פורים. זוהי תזכורת לאומץ הלב והאמונה של אסתר ושל העם היהודי, ולהגנתו של אלוהים עליהם. קריאת המגילה היא תזכורת לכוח האמונה והאומץ ולחשיבות העמידה על מה שנכון. זהו מקור השראה ותזכורת להודות על ברכות החופש והבטיחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן