דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של ערן זרחוביץ?

איך קוראים לבתו של ערן זרחוביץ?

איך קוראים לבתו של ערן זרחוביץ?

מי זה ערן זרחוביץ?

ערן זרחוביץ הוא עורך דין ישראלי ולשעבר היועץ המשפטי לממשלה בישראל. הוא מונה לתפקיד בשנת 2005 וכיהן עד 2010. במהלך כהונתו היה אחראי על הפיקוח על העמדה לדין של תיקים מתוקשרים, לרבות משפט השחיתות של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. הוא גם פרופסור למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל.

איך קוראים לבתו של ערן זרחוביץ?

לבתו של ערן זרחוביץ קוראים נועה זרחוביץ. היא הבכורה מבין שלושת ילדיו. נועה היא עורכת דין מוכשרת בפני עצמה וכיום שותפה במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן בתל אביב. היא מתמחה בדיני חברות וייצגה מספר לקוחות בעלי פרופיל גבוה, ביניהם ממשלת ישראל.

מה ההשכלה והקריירה של נועה זרחוביץ?

נועה זרחוביץ סיימה תואר במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר מכן היא המשיכה ללימודי תואר שני במשפט בינלאומי מאוניברסיטת לונדון. לאחר סיום לימודיה עבדה כעורכת דין במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן בתל אביב. ב-2014 קודמה לשותפה במשרד.

ההישגים המקצועיים של נועה זרחוביץ

נועה זרחוביץ השיגה מספר הישגים מקצועיים לאורך הקריירה שלה. היא ייצגה את ממשלת ישראל במספר פרשיות מתוקשרות, בהן משפט השחיתות של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. כמו כן, הייתה מעורבת במספר עסקאות בינלאומיות, ביניהן מכירה של חברה ישראלית גדולה למשקיע זר. בנוסף, שימשה כמרצה אורחת באוניברסיטה העברית בירושלים ופרסמה מספר מאמרים בכתבי עת משפטיים.

חייה האישיים של נועה זרחוביץ

נועה זרחוביץ נשואה ליאיר זיו, עורך דין ושותפה לשעבר במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן. לזוג שני ילדים משותפים. בזמנה הפנוי נועה נהנית לטייל, לקרוא ולבלות עם משפחתה.

מורשת נועה זרחוביץ

נועה זרחוביץ היא עורכת דין מוכשרת שעשתה לעצמה שם במקצוע עריכת הדין. היא ייצגה את ממשלת ישראל במספר תיקים מתוקשרים והייתה מעורבת במספר עסקאות בינלאומיות. בנוסף, שימשה כמרצה אורחת באוניברסיטה העברית בירושלים ופרסמה מספר מאמרים בכתבי עת משפטיים. עבודתה זכתה להכרה על ידי עמיתיה והיא מהווה השראה לעורכי דין שואפים רבים.

סיכום

נועה זרחוביץ היא בתו של ערן זרהוביץ, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר. היא עורכת דין מוכשרת בזכות עצמה וכיום שותפה במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן בתל אביב. היא השיגה מספר הישגים מקצועיים במהלך הקריירה שלה ומהווה השראה לעורכי דין שואפים רבים. למידע נוסף על נועה זרהוביץ, בקר ביוטיוב .

סיכום

נועה זרחוביץ היא בתו של ערן זרהוביץ, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר. היא עורכת דין מוכשרת שייצגה את ממשלת ישראל במספר תיקים מתוקשרים והייתה מעורבת במספר עסקאות בינלאומיות. כיום היא שותפה במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס ונאמן בתל אביב ומהווה השראה לעורכי דין שואפים רבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן