דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של עידו רוזנבלום?

איך קוראים לבתו של עידו רוזנבלום?

איך קוראים לבתו של עידו רוזנבלום?

מי זה עידו רוזנבלום?

עידו רוזנבלום הוא שחקן, במאי וכותב ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השמיניה" ו"היהודים חיים". הוא גם הופיע במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"ביקור הלהקה". הוא נשוי לשחקנית והזמרת יעל בר זוהר ולהם שני ילדים משותפים.

איך קוראים לבתו של עידו רוזנבלום?

לבתם של עידו רוזנבלום ויעל בר זוהר קוראים נועה. נועה נולדה בשנת 2006 וכיום היא בת 14. היא שחקנית שאפתנית והופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן "השמיניה" ו"היהודים חיים". היא גם הופיעה בסרט "הבועה".

אילו עוד עובדות מעניינות יש על משפחתו של עידו רוזנבלום?

גם לעידו רוזנבלום ויעל בר זוהר יש בן בשם עומר. עומר נולד בשנת 2009 וכיום הוא בן 11. הוא מוזיקאי שואף והופיע במספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן "השמיניה" ו"היהודים חיים". עידו רוזנבלום ויעל בר זוהר הם גם סבא וסבתא גאים לשני נכדים. לבתם נועה יש בת בשם טליה, שנולדה ב-2020. לבנם עומר יש בן בשם יונתן, שנולד ב-2021.

על אילו עוד פרויקטים עבד עידו רוזנבלום?

עידו רוזנבלום עבד על מגוון פרויקטים לאורך הקריירה שלו. הוא ביים כמה סרטים, ביניהם "הבועה" ו"ביקור הלהקה". הוא גם כתב וביים כמה מחזות, ביניהם "הסעודה האחרונה" ו"הריקוד האחרון". הוא גם כתב מספר ספרים, ביניהם "אמנות המשחק" ו"אומנות הבימוי".

שאלות ותשובות

ש: בת כמה נועה בתו של עידו רוזנבלום?
ת: נועה בת 14. ש: כמה נכדים יש לעידו רוזנבלום?
ת: לעידו רוזנבלום שני נכדים. לבתו נועה יש בת בשם טליה, שנולדה ב-2020, ולבנו עומר יש בן בשם יונתן, שנולד ב-2021. ש: על אילו עוד פרויקטים עבד עידו רוזנבלום?
ת: עידו רוזנבלום ביים כמה סרטים, ביניהם "הבועה" ו"ביקור הלהקה". הוא גם כתב וביים כמה מחזות, ביניהם "הסעודה האחרונה" ו"הריקוד האחרון". הוא גם כתב מספר ספרים, ביניהם "אמנות המשחק" ו"אומנות הבימוי".

סיכום

עידו רוזנבלום הוא שחקן, במאי וכותב ישראלי. הוא נשוי לשחקנית והזמרת יעל בר זוהר ולהם שני ילדים משותפים, נועה ועומר. נועה בת 14 והיא שחקנית שאפתנית, ואילו עומר בת 11 ומוזיקאית שאפתנית. עידו רוזנבלום ויעל בר זוהר הם גם סבא וסבתא גאים לשני נכדים. עידו רוזנבלום עבד על מגוון פרויקטים לאורך הקריירה שלו, ביניהם בימוי סרטים, כתיבה ובימוי מחזות וכתיבת ספרים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן