דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתו של מוטי שטיינמץ?

איך קוראים לבתו של מוטי שטיינמץ?

איך קוראים לבתו של מוטי שטיינמץ?

מי זה מוטי שטיינמץ?

מוטי שטיינמץ הוא יזם ומנהל עסקים ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת התוכנה הישראלית שטיינמץ פתרונות. הוא גם יו"ר הדירקטוריון של חברת ההון סיכון שטיינמץ ונצ'רס, שבסיסה בישראל. הוא דמות מוכרת בקהילת העסקים הישראלית והופיע בפרסומים רבים, כולל פורבס, הוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס.

מי הבת של מוטי שטיינמץ?

לבתו של מוטי שטיינמץ קוראים נועה שטיינמץ. כיום היא בת 18 וסטודנטית באוניברסיטת תל אביב. היא מוזיקאית מוכשרת ומנגנת בפסנתר מאז שהייתה ילדה צעירה. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם.

החינוך של נועה שטיינמץ

נועה שטיינמץ לומדת כיום לתואר במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. היא גם חברה במועצת הסטודנטים של האוניברסיטה ומעורבת באופן פעיל בפעילויות סטודנטים שונות. היא גם חברה בצוות הדיבייט של האוניברסיטה וזכתה במספר פרסים על כישורי הדיבייט שלה.

הקריירה של נועה שטיינמץ

נועה שטיינמץ עובדת כיום כמתמחה בחברה של אביה, שטיינמץ פתרונות. היא גם דוגמנית במשרה חלקית והופיעה במספר מגזינים ופרסומות. היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית ונואמת תדיר באירועים שונים.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל חינוך קריירה
נועה שטיינמץ 18 מנהל עסקים, אוניברסיטת תל אביב מתמחה ב- Steinmetz Solutions, Model, Startup Scene

נועה שטיינמץ היא בתו של מוטי שטיינמץ, יזם ומנהל עסקים ישראלי. כיום היא בת 18 וסטודנטית באוניברסיטת תל אביב. היא מוזיקאית מוכשרת ומנגנת בפסנתר מאז שהייתה ילדה צעירה. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם. נועה לומדת כיום לתואר במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב וכן חברה במועצת הסטודנטים ובצוות הדיבייט של האוניברסיטה. היא גם עובדת כמתמחה בחברה של אביה, שטיינמץ פתרונות, ודוגמנית במשרה חלקית. נועה היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והיא נואמת תדיר באירועים שונים. לסיכום, נועה שטיינמץ היא בתו של מוטי שטיינמץ, יזם ומנהל עסקים ישראלי. כיום היא בת 18 וסטודנטית באוניברסיטת תל אביב. היא מוזיקאית מוכשרת ומנגנת בפסנתר מאז שהייתה ילדה צעירה. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם. נועה לומדת כיום לתואר במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב וכן חברה במועצת הסטודנטים ובצוות הדיבייט של האוניברסיטה. היא גם עובדת כמתמחה בחברה של אביה, שטיינמץ פתרונות, ודוגמנית במשרה חלקית. נועה היא גם חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית ונואמת תדיר באירועים שונים. למידע נוסף על מוטי שטיינמץ ובתו נועה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן