דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של יונית לוי?

איך קוראים לבתה של יונית לוי?

איך קוראים לבתה של יונית לוי?

מי זאת יונית לוי?

יונית לוי היא מגישת חדשות ועיתונאית ישראלית. היא בתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. היא עבדה עבור ערוצי חדשות רבים בישראל, ביניהם ערוץ 2, ערוץ 10 ותאגיד השידור הישראלי. יונית לוי היא מגישת חדשות מסוף שנות ה-90. היא ראיינה אישים בולטים רבים, ביניהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא לשעבר שמעון פרס וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. היא גם דיווחה מהחזית של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

נושאים קשורים:

 

איך קוראים לבתה של יונית לוי?

ליונית לוי יש בת בשם נועה ברק. נועה היא בתם של יונית לוי ובעלה, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. נועה ברק היא ספורטאית מוכשרת. היא חברה בנבחרת ישראל בחתירה והשתתפה באליפויות אירופה והעולם. היא גם חברה בנבחרת ישראל בשחייה והשתתפה באליפויות אירופה ובעולם. נועה ברק היא גם מוזיקאית מוכשרת. היא חברה בתזמורת הלאומית הישראלית והופיעה במספר קונצרטים. היא גם חברה במקהלה הלאומית הישראלית והופיעה במספר קונצרטים.

החינוך של נועה ברק

נועה ברק היא בוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה. היא סיימה תואר במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים. היא גם בעלת תואר שני ביחסים בינלאומיים מאותה אוניברסיטה.

הקריירה של נועה ברק

נועה ברק עובדת כיום כמנתחת פוליטית בעיתון “הארץ”. כמו כן היא מרצה במרכז הבינתחומי הרצליה. היא גם עבדה כיועצת במשרד החוץ הישראלי. נועה ברק היא גם חברה בוועד המנהל של האגודה הישראלית לקידום נשים במדע וטכנולוגיה. היא גם חברה במועצת המנהלים של המכון הבינלאומי ללוחמה בטרור. נועה ברק היא גם חברה פעילה בפורום הנשים הבינלאומי הישראלי. היא גם חברה במועצת המנהלים של המועצה הישראלית-אמריקאית.

סיכום

יונית לוי היא מגישת חדשות ועיתונאית מוכשרת. בתה, נועה ברק, היא ספורטאית, מוזיקאית ואנליסטית פוליטית מוכשרת. היא בוגרת המרכז הבינתחומי הרצליה ובעלת תואר שני ביחסים בינלאומיים. היא גם חברה במספר מועצות וארגונים. למידע נוסף על נועה ברק, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן