דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

איך קוראים לבתה השנייה של בר רפאלי?

בר רפאלי: מבוא

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא הייתה דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2009 ונבחרה במקום הראשון ברשימת ה-Hot 100 של מגזין מקסים לשנת 2012. היא ידועה גם בזכות מערכות היחסים שלה עם השחקן לאונרדו דיקפריו ואיש העסקים עדי עזרא. רפאלי הוצגה בקמפיינים עבור מותגי האופנה Castro, Piaget SA, Escada, Passionata והארלי. כמו כן שימשה כמנחת תוכנית הטלוויזיה הישראלית "אקס פקטור ישראל" וכשופטת ב"גוט טאלנט" של ישראל.

משפחתה של בר רפאלי

בר רפאלי נשואה לעדי עזרא משנת 2015. לזוג שלושה ילדים משותפים: בת ליב, ושני בנים אלה ודוד.

הבת השנייה של בר רפאלי

לבתה השנייה של בר רפאלי קוראים אל. אלה נולדה באוקטובר 2016 והיא הילדה הצעירה של בני הזוג.

סגנון ההורות של בר רפאלי

בר רפאלי היא אמא מעשית שמעורבת מאוד בחיי ילדיה. לעתים קרובות רואים אותה לוקחת את ילדיה לפארק או לחופשות משפחתיות. היא גם מפרסמת תמונות של ילדיה בחשבונות המדיה החברתית שלה.

מערכת היחסים של בר רפאלי עם עדי עזרא

בר רפאלי ועדי עזרא נשואים משנת 2015 ולהם שלושה ילדים משותפים. לעתים קרובות נראה בני הזוג בחוץ יחד נהנים מזמן משפחתי או משתתפים באירועים. הם גם מאוד תומכים זה בקריירה של זה.

שאלות ותשובות

ש: בת כמה בתה השנייה של בר רפאלי?

ת: בתה השנייה של בר רפאלי, אלה, בת ארבע. היא נולדה באוקטובר 2016.

ש: מהו סגנון ההורות של בר רפאלי?

ת: בר רפאלי היא אמא מעשית שמעורבת מאוד בחיי ילדיה. לעתים קרובות רואים אותה לוקחת את ילדיה לפארק או לחופשות משפחתיות. היא גם מפרסמת תמונות של ילדיה בחשבונות המדיה החברתית שלה.

ש: כמה זמן בר רפאלי ועדי עזרא נשואים?

ת: בר רפאלי ועדי עזרא נשואים משנת 2015. יש להם שלושה ילדים משותפים.

סיכום

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא דוגמנית השער של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2009 ונבחרה במקום הראשון ברשימת ה-100 הוט 2012 של מגזין מקסים. היא נשואה לאיש העסקים עדי עזרא ולזוג שלושה ילדים משותפים: בת, ליב, ושני בנים, אל ודיוויד. לבתה השנייה של בר רפאלי קוראים אל והיא בת ארבע. בר רפאלי היא אמא מעשית שמעורבת מאוד בחיי ילדיה. לעתים קרובות רואים אותה לוקחת את ילדיה לפארק או לחופשות משפחתיות. היא גם מפרסמת תמונות של ילדיה בחשבונות המדיה החברתית שלה. בר רפאלי ועדי עזרא נשואים משנת 2015 ותומכים מאוד זה בקריירה של זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן