דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה השלישית של יונית לוי?

איך קוראים לבתה השלישית של יונית לוי?

איך קוראים לבתה השלישית של יונית לוי?

מי זאת יונית לוי?

יונית לוי היא עיתונאית ומגישת חדשות ישראלית ידועה. היא מנחת תוכנית החדשות הפופולרית "מבט שני" בערוץ 2, ומהווה חלק מנוף התקשורת הישראלי כבר למעלה משני עשורים. היא גם אם לשלוש בנות, ובתה השלישית היא המוקד של מאמר זה.

בתה השלישית של יונית לוי

לבתה השלישית של יונית לוי קוראים נועה לוי. נועה היא אשת עסקים ויזמית מצליחה, והיא המייסדת והמנכ"לית של חברת הסטארטאפ הישראלית "Mynd". Mynd היא פלטפורמה דיגיטלית שעוזרת לאנשים למצוא ולהזמין פעילויות וחוויות באזור המקומי שלהם. נועה היא גם פילנתרופית פעילה, ומעורבת במספר מטרות צדקה. היא חברת הנהלה של ארגון החסד הישראלי "קשת", הפועל לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. כמו כן, היא חברת הנהלה בארגון החסד הישראלי "יד שרה", המספקת שירותים רפואיים וסוציאליים לאנשים נזקקים. נועה היא גם חברה פעילה בקהילת העסקים הישראלית, ודוברת תדיר באירועים עסקיים וכנסים. היא תומכת נלהבת למען זכויות נשים ושוויון מגדרי, ותומכת נלהבת בתנועת #MeToo.

הקריירה של נועה לוי

נועה לוי החלה את דרכה בתעשיית הטכנולוגיה, כשעבדה כמהנדסת תוכנה במספר חברות. לאחר מכן עברה לעולם הסטארט-אפים, והקימה חברה משלה, Mynd. Mynd זכתה להצלחה עצומה, וכיום היא אחת החברות המובילות בסצנת הטכנולוגיה הישראלית. נועה היא גם משקיעה מצליחה, והשקיעה במספר סטארטאפים ישראלים. היא מנטורית ליזמים צעירים רבים, ודוברת תדיר באירועים עסקיים וכנסים.

החיים האישיים של נועה לוי

נועה לוי נשואה לבעלה ירון ולהם שני ילדים. היא תומכת נלהבת למען זכויות נשים ושוויון מגדרי, ותומכת נלהבת בתנועת #MeToo. נועה היא גם פילנתרופית פעילה, ומעורבת במספר מטרות צדקה. היא חברת הנהלה של ארגון החסד הישראלי "קשת", הפועל לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. כמו כן, היא חברת הנהלה בארגון החסד הישראלי "יד שרה", המספקת שירותים רפואיים וסוציאליים לאנשים נזקקים.

שאלות ותשובות

מהי החברה של נועה לוי?

נועה לוי היא המייסדת והמנכ"לית של חברת הסטארטאפ הישראלית "Mynd". Mynd היא פלטפורמה דיגיטלית שעוזרת לאנשים למצוא ולהזמין פעילויות וחוויות באזור המקומי שלהם.

באילו עמותות עוסקת נועה לוי?

נועה היא פילנתרופית פעילה, ומעורבת במספר מטרות צדקה. היא חברת הנהלה של ארגון החסד הישראלי "קשת", הפועל לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. כמו כן, היא חברת הנהלה בארגון החסד הישראלי "יד שרה", המספקת שירותים רפואיים וסוציאליים לאנשים נזקקים.

מהי עמדתה של נועה לוי בשוויון מגדרי?

נועה היא תומכת נלהבת למען זכויות נשים ושוויון מגדרי, ותומכת נלהבת בתנועת #MeToo.

סיכום

יונית לוי היא עיתונאית ומגישת חדשות ישראלית ידועה, ובתה השלישית, נועה לוי, היא אשת עסקים ויזמית מצליחה. נועה היא המייסדת והמנכ"לית של חברת הסטארטאפ הישראלית "Mynd", והיא פילנתרופית פעילה ודוגלת בזכויות נשים ושוויון מגדרי. נועה היא גם משקיעה מצליחה, ומהווה מנטור להרבה יזמים צעירים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן