דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבתה של אילנית לוי?

איך קוראים לבתה של אילנית לוי?

איך קוראים לבתה של אילנית לוי?

מי זאת אילנית לוי?

אילנית לוי היא שחקנית, זמרת ואישת טלוויזיה ישראלית. ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים כמו "הבועה" ו"החוב". לוי הוא גם זמר מצליח, שהוציא כמה אלבומים וסינגלים.

איך קוראים לבתה של אילנית לוי?

לבתה של אילנית לוי קוראים נועה לוי. נועה נולדה בשנת 2004 והיא בת יחידה לאילנית ולבעלה עופר. נועה היא רקדנית מוכשרת והופיעה במספר קליפים של אמה.

מהו השווי הנקי של אילנית לוי?

שוויה הנקי של אילנית לוי מוערך בכ-3 מיליון דולר. היא הרוויחה את עושרה באמצעות קריירת המשחק, השירה והטלוויזיה שלה. לוי גם הופיע במספר פרסומות ועשה עבודת קריינות לתוכניות טלוויזיה שונות.

איך קוראים לבעלה של אילנית לוי?

בעלה של אילנית לוי הוא עופר לוי. עופר הוא איש עסקים ישראלי ומייסד חברת "לוי'ס אלקטרוניקה". הוא גם אב לבתה של אילנית, נועה. בני הזוג נשואים מאז 2001.

שאלות ותשובות

מה גילה של אילנית לוי?

אילנית לוי כיום בת 46. היא נולדה ב-4 באוקטובר 1974.

האם לאילנית לוי יש אחים?

כן, לאילנית לוי יש שני אחים. יש לה אח גדול בשם ירון ואחות קטנה בשם גלית.

האם אילנית לוי דוברת שפות אחרות?

כן, אילנית לוי שולטת גם באנגלית וגם בעברית. היא גם דוברת קצת ספרדית וצרפתית.

סיכום

אילנית לוי היא שחקנית, זמרת ואישת טלוויזיה ישראלית. ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". לבתה קוראים נועה לוי והיא נשואה לעופר לוי משנת 2001. שוויה הנקי של אילנית לוי מוערך בכ-3 מיליון דולר. כיום היא בת 46 ודוברת גם אנגלית וגם עברית. למידע נוסף על אילנית לוי ניתן למצוא מידע נוסף בויקיפדיה. מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן