דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנו של הראל סקאת?

איך קוראים לבנו של הראל סקאת?

איך קוראים לבנו של הראל סקאת?

מי זה הראל סקאת?

הראל סקאת הוא יזם ומנהל עסקים ישראלי העוסק בתעשיית הטכנולוגיה למעלה משני עשורים. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון הישראלית, Sekat Ventures, והיה משקיע מרכזי במספר חברות סטארט-אפ ישראליות. סקאט הוא גם יו"ר הדירקטוריון של חברת הטכנולוגיה הישראלית, Wix.com.

איך קוראים לבנו של הראל סקאת?

לבנו של הראל סקעת קוראים אורן סקאת. אורן נולד בשנת 2006 והוא הבכור מבין שלושת ילדיהם של הראל ואשתו. אורן לומד כיום בתיכון בישראל והוא שחקן כדורגל נלהב.

הסיפור מאחורי שמו של אורן

הראל ואשתו בחרו לבנם את השם אורן מכיוון שזהו שם עברי שפירושו "עץ אורן". השם הוא גם אזכור לעיר הישראלית אורן, השוכנת בצפון הארץ.

משמעות השם אורן

השם אורן נגזר מהמילה העברית ל"עץ אורן". בתנ"ך, עץ האורן הוא סמל לחוזק וחוסן. זה גם סמל לתקווה והתחדשות, ולכן הראל ואשתו בחרו את השם לבנם.

תחומי העניין והתחביבים של אורן

אורן הוא צעיר פעיל ויוצא שאוהב ספורט, בעיקר כדורגל. הוא גם נהנה לשחק במשחקי וידאו ולבלות עם חבריו. אורן מתעניין גם בטכנולוגיה וכיום לומד קוד.

סיכום

לבנו של הראל סקעת קוראים אורן סקאת. השם נבחר בשל משמעותו, המהווה התייחסות לעיר הישראלית אורן וסמל לחוזק וחוסן. אורן הוא צעיר פעיל ויוצא שאוהב ספורט, בעיקר כדורגל, ומתעניין גם בטכנולוגיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן