דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לבנו השני של יובל שרף?

איך קוראים לבנו השני של יובל שרף?

איך קוראים לבנו השני של יובל שרף?

מי זה יובל שרף?

יובל שרף הוא יזם ואיש עסקים ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של מספר חברות מצליחות, ביניהן חברת פיתוח התוכנה, שרף טכנולוגיות. הוא גם המייסד של קרן שרף, ארגון ללא מטרות רווח הפועל לקידום חינוך ויזמות בישראל.

איך קוראים לבנו השני של יובל שרף?

לבנו השני של יובל שרף קוראים יאיר. יאיר נולד ב-2008 והוא הצעיר מבין שלושת ילדי המשפחה. יש לו שני אחים גדולים, אח בשם יותם ואחות בשם יעל.

רקע משפחת שרף

משפחת שרף היא במקור מהעיר חיפה שבצפון הארץ. יובל ואשתו טלי הכירו במהלך לימודיהם באוניברסיטה ונישאו בשנת 2002. יש להם שלושה ילדים, יותם, יעל ויאיר.

קרן שרף

קרן שרף נוסדה בשנת 2009 על ידי יובל וטלי שרף. הקרן פועלת לקידום חינוך ויזמות בישראל. הוא מספק מלגות לסטודנטים מרקע מוחלש, והוא גם מספק חונכות ותמיכה ליזמים.

השפעת קרן שרף

לקרן שרף הייתה השפעה משמעותית על כלכלת ישראל. זה עזר ליצור מקומות עבודה ולעודד חדשנות. זה גם סייע לקידום החינוך והיזמות בארץ.

סיכום

לבנו השני של יובל שרף קוראים יאיר. יאיר הוא הצעיר מבין שלושת הילדים במשפחה. משפחת שרף היא במקור מהעיר חיפה שבצפון הארץ. קרן שרף, שהוקמה על ידי יובל וטלי שרף, פועלת לקידום חינוך ויזמות בישראל. לקרן הייתה השפעה משמעותית על הכלכלה הישראלית, וסייעה ביצירת מקומות עבודה וטיפוח חדשנות. למידע נוסף על קרן שרף, בקר ב-YouTube .

סיכום

לבנו השני של יובל שרף קוראים יאיר. משפחת שרף במקור מחיפה, ישראל וקרן שרף פועלת לקידום חינוך ויזמות בארץ. לקרן הייתה השפעה משמעותית על הכלכלה הישראלית, וסייעה ביצירת מקומות עבודה וטיפוח חדשנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן