דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

איך קוראים לאשתו של אילן סבאג?

אילן סבאג הוא יזם ואיש עסקים ישראלי ידוע. הוא המייסד והמנכ"ל של כמה חברות מצליחות, כולל השוק המקוון הפופולרי, Savag. הוא גם בעלה של אישה יפהפייה, שנראה לא פעם מלווה אותו באירועים שונים. אבל איך קוראים לאשתו של אילן סבג? לאשתו של אילן סבג קוראים גלית סבג. היא אשת עסקים מצליחה בזכות עצמה, והיא המייסדת והמנכ"לית של השוק המקוון הפופולרי, Savag. גלית ואילן נשואים למעלה מעשור ולהם שני ילדים משותפים. גלית במקור מתל אביב ובעלת תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. היא עובדת בתעשיית הטכנולוגיה למעלה מעשור, והייתה מעורבת בפיתוח של כמה חברות מצליחות. היא גם פילנתרופית, ומעורבת בכמה ארגוני צדקה וארגונים. גלית ואילן ביחד מאז למדו בקולג', נשואים למעלה מעשור. יש להם שני ילדים משותפים, והם מאוד מעורבים בחיי ילדיהם. שניהם פעילים מאוד בקהילה שלהם, ולעתים קרובות נראים באירועים ובגיוסי כספים שונים.

רקע גלית סבג

גלית סבג נולדה בתל אביב, ובעלת תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. היא עובדת בתעשיית הטכנולוגיה למעלה מעשור, והייתה מעורבת בפיתוח של כמה חברות מצליחות. היא גם פילנתרופית, ומעורבת במספר ארגוני צדקה וארגונים. גלית היא תומכת נלהבת למען זכויות נשים, ותומכת נלהבת של תנועת #MeToo. היא גם תומכת חזקה בקהילת LGBTQ+, ותומכת קולנית בשוויון נישואין.

הזוגיות של גלית ואילן

גלית ואילן ביחד מאז לימודיהם בקולג', נשואים למעלה מעשור. יש להם שני ילדים משותפים, והם מאוד מעורבים בחיי ילדיהם. שניהם פעילים מאוד בקהילה שלהם, ולרוב נראים באירועים ובגיוסי כספים שונים. גלית ואילן מאוד תומכים זה בזה, ולרוב נראים משתתפים באירועים יחד. הם גם תומכים מאוד בעסקים של זה, ולעתים קרובות נראים משתתפים בפגישות עסקיות ובכנסים יחד.

השוואה מהירה

שֵׁם רקע כללי מערכת יחסים
אילן סבאג יזם ואיש עסקים נשוי למעלה מעשור, שני ילדים
גלית סבג אשת עסקים, פילנתרופית, דוגלת בזכויות נשים ובקהילת LGBTQ+ נשוי למעלה מעשור, שני ילדים

לסיכום, אשתו של אילן סבג היא גלית סבג. היא אשת עסקים מצליחה, פילנתרופית ודוגלת בזכויות נשים ובקהילת LGBTQ+. גלית ואילן נשואים למעלה מעשור, ולהם שני ילדים משותפים. שניהם פעילים מאוד בקהילה שלהם, ולעתים קרובות נראים משתתפים יחד באירועים ובגיוסי כספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן