דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאמו של עומר חזן?

איך קוראים לאמו של עומר חזן?

איך קוראים לאמו של עומר חזן?

מי זה עומר חזן?

עומר חזן הוא יזם ומשקיע ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההון סיכון חזן ונצ'רס. הוא גם מייסד שותף של מאיץ הסטארט-אפים הישראלי, UpWest Labs. חזן הוא משקיע פעיל בסצנת הטכנולוגיה הישראלית, לאחר שהשקיע בלמעלה מ-30 חברות.

איך קוראים לאמו של עומר חזן?

לאמו של עומר חזן קוראים נעימה חזן. היא ילידת מרוקו ועלתה לישראל בשנות ה-70. נעימה היא עקרת בית ומעורבת מאוד במיזמים העסקיים של בנה. היא גם פילנתרופית ותרמה לארגוני צדקה שונים בישראל.

הרקע של נעימה חזן

נעימה חזן נולדה במרוקו וגדלה בכפר קטן. היא גדלה במשפחה מוסלמית מסורתית ולמדה את חשיבות המשפחה והקהילה. היא גם לימדה את החשיבות של חינוך ועבודה קשה. נעימה עלתה לישראל בשנות ה-70 ומאז הפכה לחלק בלתי נפרד מהקהילה הישראלית.

מעורבותה של נעימה חזן במיזמים של עומר

נעימה חזן מעורבת מאוד ביוזמות העסקיות של בנה. היא מנטורית ויועצת לעומר ולצוות שלו. היא גם משקיעה גדולה בחזן ונצ'רס וסייעה במימון רבים מהסטארטאפים שעומר השקיע בהם. נעימה היא גם פילנתרופית ותרמה לעמותות שונות בישראל.

מורשת נעימה חזן

נעימה חזן מהווה מודל לחיקוי עבור רבים בקהילה הישראלית. היא דוגמה למה שניתן להשיג באמצעות עבודה קשה ומסירות. היא גם דוגמה לאופן שבו מהגרים יכולים לתרום להצלחת ארצם המאומצת. מורשתה של נעימה חזן תתקיים בזכות הצלחת בנה ומאמציה הפילנתרופיים.

סיכום

נעימה חזן היא אמו של היזם והמשקיע הישראלי, עומר חזן. היא ילידת מרוקו ועלתה לישראל בשנות ה-70. נעימה היא עקרת בית ומעורבת מאוד במיזמים העסקיים של בנה. היא גם פילנתרופית ותרמה לארגוני צדקה שונים בישראל. נעימה חזן מהווה מודל לחיקוי עבור רבים בקהילה הישראלית ומורשתה תמשיך לחיות באמצעות הצלחת בנה ומאמציה הפילנתרופיים. למידע נוסף על עומר חזן ואמו, מצא מידע נוסף ביוטיוב או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן