דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחים של בן זיני?

איך קוראים לאחים של בן זיני?

איך קוראים לאחים של בן זיני?

מי זה בן זיני?

בן זיני הוא דמות מוכרת בישראל. הוא איש עסקים, פילנתרופ ואיש ציבור. הוא המייסד והיו"ר של קבוצת זיני, חברת השקעות ישראלית מובילה. הוא גם נשיא קרן זיני, ארגון צדקה המעניק תמיכה לקהילות מוחלשות בישראל. בן זיני הוא גם חבר בדירקטוריון המועצה לעסקים ישראל-אמריקה.

איך קוראים לאחים של בן זיני?

לבן זיני שני אחים, שניהם גם דמויות בולטות בישראל. אחיו הגדול הוא יצחק זיני, שהוא מנכ"ל קבוצת זיני. אחיו הצעיר הוא שלמה זיני, שהוא נשיא קרן זיני. שני האחים עוסקים בפעילות פילנתרופית ופעילים בקהילה העסקית הישראלית.

משפחת זיני

משפחת זיני היא משפחה בולטת בישראל. אביו של בן זיני, יהודה זיני, היה איש עסקים ופילנתרופ מצליח. הוא היה המייסד של קבוצת זיני וקרן זיני. אמו, טובה זיני, הייתה עקרת בית ופילנתרופית. בין אחיו של בן זיני נמנים שני אחיו, יצחק ושלמה, וכן אחותו, מרים.

קבוצת זיני

קבוצת זיני היא חברת השקעות ישראלית מובילה. הוא הוקם על ידי אביו של בן זיני, יהודה זיני, בתחילת שנות ה-70. החברה מתמחה בהון סיכון, הון פרטי והשקעות נדל"ן. יש לה השקעות במגוון תעשיות, כולל טכנולוגיה, בריאות ופיננסים.

קרן זיני

קרן זיני היא ארגון צדקה המעניק תמיכה לקהילות מוחלשות בישראל. הוא הוקם על ידי אביו של בן זיני, יהודה זיני, בתחילת שנות ה-90. הקרן מעניקה סיוע כספי למשפחות מעוטות יכולת, וכן תוכניות חינוכיות ותרבותיות. כמו כן, היא תומכת במגוון יוזמות חברתיות וסביבתיות. לסיכום, לבן זיני יש שני אחים, יצחק ושלמה, שניהם דמויות בולטות בישראל. שניהם מעורבים בפעילות פילנתרופית ופעילים בקהילה העסקית הישראלית. אביו של בן זיני, יהודה זיני, הקים את קבוצת זיני וקרן זיני. שני הארגונים מחויבים לתת תמיכה לקהילות מוחלשות בישראל. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן