דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

מי זאת בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית ישראלית, מנחת טלוויזיה, אשת עסקים ושחקנית מדי פעם. היא החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 8, ומאז הפכה לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם. רפאלי הופיעה על שערי מגזינים כמו Elle, GQ, מקסים וספורטס אילוסטרייטד. היא גם הוצגה בקמפיינים של מותגים כמו Escada, Gap וסמסונג.

נושאים קשורים:

 

איך קוראים לאחיה הגדול של בר רפאלי?

לאחיה הגדול של בר רפאלי קוראים דוד רפאלי. הוא איש עסקים ויזם מצליח שהקים כמה חברות, כולל חברת הון סיכון. כמו כן, שימש כיועץ לממשלת ישראל בנושאים כלכליים ועסקיים.

המיזמים העסקיים של דוד רפאלי

דוד רפאלי היה מעורב במספר מיזמים עסקיים. ב-2009 הקים את חברת ההון סיכון רפאלי קפיטל, המשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים. כמו כן, שימש כיועץ לממשלת ישראל בנושאים כלכליים ועסקיים. בנוסף, כיהן כיו”ר הדירקטוריון של המועצה הישראלית-אמריקאית.

היצירה הפילנתרופית של דוד רפאלי

דוד רפאלי מעורב גם במספר פעולות פילנתרופיות. הוא חבר הנהלה של קרן רפאלי, התומכת במספר גורמים, לרבות חינוך, בריאות והפחתת עוני. הוא גם חבר מועצת המנהלים של המועצה הישראלית-אמריקאית, הפועלת לחיזוק הקשר בין ארצות הברית לישראל.

חייו האישיים של דוד רפאלי

דוד רפאלי נשוי לאשתו שלומית ולהם שני ילדים משותפים. הוא חובב ספורט נלהב ונהנה לשחק כדורסל, טניס וגולף. הוא גם מטייל נלהב ונהנה לחקור תרבויות ומדינות שונות.

סיכום

אחיה הגדול של בר רפאלי, דוד רפאלי, הוא איש עסקים ופילנתרופ מצליח. הוא הקים מספר חברות, שימש כיועץ לממשלת ישראל, ומעורב במספר פעולות פילנתרופיות. הוא נשוי לאשתו שלומית ולהם שני ילדים משותפים. למידע נוסף על דוד רפאלי, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן