דף הבית » כיצד ניתן » איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

איך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל

מבוא

הר הרצל הוא אתר הנצחה לאומי בירושלים, ישראל. זהו אתר קבורתו של תיאודור הרצל, מייסד הציונות המודרנית, והוא אתר ההנצחה הרשמי של מדינת ישראל. מדי שנה מקיים צבא ההגנה לישראל (צה”ל) חזרה גנרלית בהר הרצל להנצחת חללי צה”ל. החזרה מתקיימת בנוכחות נשיא ישראל, ראש הממשלה ובכירים נוספים. אם תרצו להגיע לחזרה הגנרלית, תצטרכו להשיג כרטיסים. כך משיגים כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל.

נושאים קשורים:

 

שלבים להשגת כרטיסים

שלב 1: צור קשר עם צה”ל

הצעד הראשון להשגת כרטיסים לחזרה גנרלית בהר הרצל הוא פנייה לצה”ל. צה”ל אחראי על ארגון החזרה הגנרלית ויוכל לספק לכם מידע כיצד להשיג כרטיסים. ניתן ליצור קשר עם צה”ל בטלפון, במייל או בביקור באתר האינטרנט שלהם.

שלב 2: הרשמה לאירוע

לאחר פנייתכם לצה”ל, יהיה עליכם להירשם לאירוע. ניתן להירשם לאירוע באופן מקוון או במילוי טופס בלשכת צה”ל. יהיה עליך לספק את שמך, כתובתך ומידע אישי אחר.

שלב 3: השג את הכרטיסים

לאחר שנרשמתם לאירוע, תצטרכו להשיג את הכרטיסים. צה”ל יוציא כרטיסים לנרשמים לאירוע. ניתן לאסוף את הכרטיסים במשרד צה”ל או לשלוח אותם אליכם בדואר.

שלב 4: הגעה לאירוע

עם הגעתכם לאירוע, תצטרכו להציג את כרטיסכם לצוות האבטחה. לאחר מכן תורשה להיכנס לאירוע.

סיכום

ההשתתפות בחזרה גנרלית בהר הרצל היא חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. כדי להשיג כרטיסים לאירוע יש לפנות לצה”ל, להירשם לאירוע, להשיג את הכרטיסים ולהגיע לאירוע. למידע נוסף על האירוע, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן