דף הבית » כיצד ניתן » איך להגיע לוואדי רום מעקבה

איך להגיע לוואדי רום מעקבה

איך להגיע לוואדי רום מעקבה

איך להגיע לוואדי רום מעקבה

ואדי רום, הידוע גם בשם עמק הירח, הוא נוף מדברי מדהים בדרום ירדן. זהו יעד פופולרי למבקרים בירדן, וניתן להגיע אליו בקלות מעקבה, עיר החוף היחידה במדינה. ישנן מספר אפשרויות תחבורה להגיע לוואדי רום מעקבה, כולל אוטובוס, מונית והשכרת רכב.

נושאים קשורים:

 

באוטובוס

הדרך החסכונית ביותר להגיע לואדי רום מעקבה היא באוטובוס. אוטובוסים נוסעים באופן קבוע מעקבה לוואדי רום, והנסיעה אורכת כשעתיים. ניתן לרכוש כרטיסים בתחנת האוטובוס בעקבה, ותעריף הנסיעה הוא בדרך כלל בסביבות 5 JD (7 USD).

במונית

מוניות הן דרך נוחה להגיע לוואדי רום מעקבה, והנסיעה אורכת כשעה. ניתן להזמין מוניות מראש, או להגיע מהרחוב. המחירים משתנים בהתאם לגודל הרכב ולמרחק הנסיעה, אך התעריף הוא בדרך כלל בסביבות 25 JD (35 USD).

באמצעות השכרת רכב

השכרת רכב היא אפשרות טובה למי שרוצה לחקור את ואדי רום בקצב שלו. ישנן מספר חברות השכרת רכב בעקבה, ועלות השכרת רכב ליום היא בדרך כלל בסביבות 50 JD (70 USD). חשוב לציין שרוב חברות השכרת הרכב אינן מאפשרות נסיעה ברכב שלהן בשטח, ולכן לא ניתן לחקור את המדבר ברכב.

לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, להגיע לוואדי רום מעקבה היא מסע קל ומהנה. הנוף המדברי עוצר נשימה, וחווית החקירה בו היא כזו שתישאר איתך לכל החיים.

סיכום אפשרויות תחבורה

אפשרות תחבורה עֲלוּת זְמַן
אוֹטוֹבּוּס 5 JD (7 דולר) 2 שעות
מוֹנִית 25 JD (35 USD) 1 שעה
השכרת רכב 50 JD (70 דולר) משתנה

למידע נוסף על ואדי רום, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן