דף הבית » כיצד ניתן » איך מגיעים לארכיון בנק לאומי

איך מגיעים לארכיון בנק לאומי

איך מגיעים לארכיון בנק לאומי

מהו ארכיון בנק לאומי?

ארכיון בנק לאומי הוא אוסף של מסמכים ומידע הקשורים לתולדות בנק לאומי, הבנק הוותיק והגדול בישראל. הארכיון ממוקם במטה בנק לאומי בתל אביב ופתוח לקהל הרחב. הוא כולל מסמכים, תצלומים וחומרים נוספים הקשורים לתולדות הבנק, וכן ספריית ספרים ומאמרים על הבנק.

כיצד לגשת לארכיון בנק לאומי

ארכיון בנק לאומי פתוח לקהל הרחב, אך יש כמה דרישות שיש לעמוד בהן כדי לגשת לארכיון. על מנת לגשת לארכיון, עליך להיות מעל גיל 18 ולהיות בעל תעודת זהות תקפה. עליך להציג גם דרכון תקף או צורה אחרת של זיהוי.

שלב 1: פנייה לארכיון בנק לאומי

השלב הראשון בגישה לארכיון בנק לאומי הוא פנייה ישירה לארכיון. ניתן לעשות זאת באמצעות התקשרות לארכיון בטלפון +972 3 566-7000 או במייל [email protected]. כמו כן, ניתן לבקר באופן אישי בארכיון במטה בנק לאומי בתל אביב.

שלב 2: קבע פגישה

לאחר פנייתכם לארכיון בנק לאומי, יהיה עליכם לקבוע פגישה. ניתן לקבוע תורים בימים שני עד שישי בין השעות 9:00-16:00. יהיה עליך לספק לארכיון את שמך, פרטי התקשרות ותאריך ושעה של הפגישה שלך.

שלב 3: הכן את המסמכים הדרושים

על מנת לגשת לארכיון בנק לאומי, תצטרכו להכין את המסמכים הבאים: – תעודת זהות תקפה – דרכון תקף או אמצעי זיהוי אחר – מכתב הרשאה חתום מארכיון בנק לאומי

למה לצפות בביקור בארכיון בנק לאומי

בהגעתכם לארכיון בנק לאומי תתבקשו להציג תעודת זהות ודרכון. לאחר מכן תתבקש לחתום על מכתב הרשאה, אשר יאפשר לארכיון לגשת למידע האישי שלך. לאחר חתימת המכתב, תורשה להיכנס לארכיון. בכניסה לארכיון, תוכלו לגשת למסמכים ולחומרים הקשורים לתולדות בנק לאומי. כמו כן, תוכל לעיין בספריית הספרים והמאמרים על הבנק.

סיכום

ארכיון בנק לאומי הוא משאב מצוין למעוניינים ללמוד עוד על ההיסטוריה של בנק לאומי. על מנת לגשת לארכיון, עליך להיות מעל גיל 18 ולהיות בעל תעודת זהות ודרכון בתוקף. כמו כן, יש לפנות ישירות לארכיון ולקבוע פגישה. לאחר שתעשה זאת, תוכל לגשת למסמכים ולחומרים הקשורים להיסטוריית הבנק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן