דף הבית » כיצד ניתן » איך להתמודד עם עשן של שכן

איך להתמודד עם עשן של שכן

איך להתמודד עם עשן של שכן

מהו עשן פסיבי?

עישון פסיבי הוא שילוב של עשן מהקצה הבוער של סיגריה, מקטרת או סיגר והעשן שנושף מעשן. זה מכונה גם עשן טבק סביבתי (ETS). עישון פסיבי מכיל יותר מ-7,000 כימיקלים, כולל מאות רעילים וכ-70 שעלולים לגרום לסרטן.

התמודדות עם עשן פסיבי מהשכן

אם אתם נחשפים לעישון פסיבי מהשכן, ישנם מספר צעדים שתוכלו לנקוט כדי לטפל בבעיה.

דבר עם השכן שלך

הצעד הראשון הוא לדבר עם השכן שלך על הנושא. הסבירו להם את הסיכונים הבריאותיים הקשורים לעישון פסיבי וכיצד הוא משפיע עליכם ועל משפחתכם. בקשו מהם להתחשב ולעשן בחוץ או מחוץ לביתכם.

צור קשר עם בעל הבית או מנהל הנכס שלך

אם לדבר עם השכן שלך לא עוזר, פנה לבעל הבית או למנהל הנכס. הסבירו את המצב ובקשו מהם לטפל בבעיה. ייתכן שבעל הבית שלך יוכל לאכוף מדיניות "ללא עישון" בבניין שלך או שיוכל להעביר אותך ליחידה אחרת.

הגש תלונה למשרד הבריאות המקומי

אם בעל הבית או מנהל הנכס שלך לא יכולים לעזור, אתה יכול להגיש תלונה למחלקת הבריאות המקומית שלך. ייתכן שמשרד הבריאות יוכל לחקור את הנושא ולנקוט פעולה במידת הצורך.

מניעת כניסת עשן פסיבי לביתך

בנוסף לטיפול בבעיה עם השכן שלך, ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע עישון פסיבי להיכנס לביתך.

אטום דליפות אוויר

בדוק אם יש נזילות אוויר סביב חלונות ודלתות ואטום אותם עם רצועות מזג אוויר או איטום. זה יעזור למנוע מעישון פסיבי להיכנס לביתך.

התקן מנקה אוויר

התקנת שואב אוויר בבית יכולה לעזור להסיר עשן פסיבי מהאוויר. חפש שואב אוויר המאושר על ידי איגוד יצרני המכשירים הביתיים (AHAM).

פתח את Windows

פתיחת חלונות ושימוש במאווררים יכולים לעזור לאוורר את הבית ולהסיר עשן פסיבי מהאוויר.

סיכום

התמודדות עם עישון פסיבי מהשכן יכולה להיות קשה, אבל זה אפשרי. שוחח עם השכן שלך, פנה לבעל הבית או למנהל הנכס שלך, והגיש תלונה למחלקת הבריאות המקומית שלך. אתה יכול גם לנקוט בצעדים למניעת כניסת עישון פסיבי לביתך, כגון איטום נזילות אוויר, התקנת שואב אוויר ופתיחת חלונות. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן