דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להפחית את הסיכון לסרטן

כיצד להפחית את הסיכון לסרטן

כיצד להפחית את הסיכון לסרטן

מבוא

סרטן הוא אחד מגורמי המוות המובילים בעולם. ההערכה היא שאחד מכל חמישה אנשים יפתח סרטן במהלך חייהם. למרות שאין דרך בטוחה למנוע סרטן, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפחית את הסיכון שלך. מאמר זה ידון בכמה מהדרכים להפחתת הסיכון לסרטן.

דיאטה בריאה

אכלו מגוון מאכלים

אכילת מגוון מזונות חשובה לשמירה על תזונה בריאה. אכילת מגוון של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור לך לקבל את החומרים המזינים שהגוף שלך צריך. אכילת מגוון מזונות יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון לסרטן.

הגבל מזון מעובד

מזון מעובד עשיר בקלוריות, שומן, סוכר ומלח. אכילת יותר מדי מזונות מעובדים עלולה להגביר את הסיכון לסרטן. הגבלת מזונות מעובדים ואכילת מזון מלא ולא מעובד יכולים לעזור להפחית את הסיכון שלך.

הגבל את צריכת האלכוהול

צריכת אלכוהול עלולה להגביר את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן. הגבלת צריכת האלכוהול שלך יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך.

שמור על משקל בריא

עודף משקל או השמנת יתר עלולים להגביר את הסיכון לסרטן. אכילת תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה יכולים לעזור לך לשמור על משקל תקין ולהפחית את הסיכון לסרטן.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לסרטן.

הימנע מטבק

שימוש בטבק הוא אחד הגורמים המובילים לסרטן. הימנעות מטבק יכולה לעזור להפחית את הסיכון לסרטן.

הגן על עצמך מפני השמש

חשיפה לשמש עלולה להגביר את הסיכון לסרטן העור. לבישת קרם הגנה וביגוד מגן יכול לעזור להגן עליך מפני קרני השמש המזיקות ולהפחית את הסיכון לסרטן.

קבל פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לסרטן. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום.

קבל בדיקות סדירות

קבלת בדיקות סדירות יכולה לסייע באיתור סרטן מוקדם, כאשר ניתן לטפל בו ביותר. שוחח עם הרופא שלך על ההקרנות המומלצות עבור גילך ומיןך.

סיכום

הפחתת הסיכון לסרטן חשובה לבריאותך. אכילת תזונה בריאה, הימנעות מטבק, הגנה על עצמך מפני השמש, פעילות גופנית סדירה וביצוע בדיקות סדירות יכולות לעזור להפחית את הסיכון לסרטן. למידע נוסף, צפה בסרטון זה כיצד להפחית את הסיכון לסרטן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן