דף הבית » כיצד ניתן » איך להוריד כולסטרול: 4 שלבים פשוטים

איך להוריד כולסטרול: 4 שלבים פשוטים

איך להוריד כולסטרול: 4 שלבים פשוטים

מהו כולסטרול?

כולסטרול הוא חומר שעווה דמוי שומן שנמצא בכל התאים בגוף. הגוף שלך צריך קצת כולסטרול כדי לייצר הורמונים, ויטמין D וחומרים שעוזרים לך לעכל מזון. אבל רמות גבוהות של כולסטרול בדם עלולות להגביר את הסיכון למחלות לב.

נושאים קשורים:

 

מה גורם לכולסטרול גבוה?

כולסטרול גבוה נגרם בדרך כלל מאכילת מזונות לא בריאים. מזונות עשירים בשומן רווי, שומן טראנס וכולסטרול יכולים להעלות את רמות הכולסטרול שלך. גורמים נוספים שיכולים לתרום לכולסטרול גבוה כוללים עודף משקל, עישון ואי פעילות גופנית מספקת.

איך להוריד כולסטרול

אם אתה מחפש להוריד את הכולסטרול שלך, יש כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי להתחיל.

1. אכלו תזונה בריאה ללב

אכילת תזונה בריאה ללב היא אחת הדרכים הטובות ביותר להוריד את הכולסטרול שלך. התמקד באכילת מזונות דלים בשומני טרנס רוויים, כגון בשר רזה, דגים, פירות, ירקות ודגנים מלאים. הימנעו ממזונות מעובדים ומטוגנים, והגבילו את צריכת הסוכר והמלח.

2. התעמלות באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור בהורדת הכולסטרול שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית ברוב ימות השבוע.

3. להפסיק לעשן

עישון יכול להעלות את רמות הכולסטרול ולהגביר את הסיכון למחלות לב. אם אתה מעשן, הפסקת עישון היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות לבריאות שלך.

4. קח תרופות להורדת כולסטרול

אם אינך מסוגל להוריד את רמות הכולסטרול שלך עם שינויים באורח החיים, הרופא שלך עשוי להמליץ על תרופות להורדת כולסטרול. תרופות אלו יכולות לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולהפחית את הסיכון למחלות לב. לא משנה באילו צעדים תנקוט כדי להוריד את הכולסטרול שלך, חשוב לדבר עם הרופא שלך על גורמי הסיכון שלך וכל שינוי שאתה יכול לעשות כדי לשפר את בריאותך. עם שינויים נכונים באורח החיים ותרופות, אתה יכול להוריד את הכולסטרול שלך ולהפחית את הסיכון למחלות לב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן