דף הבית » איך קוראים » אחיה של בר רפאלי – מי הוא?

אחיה של בר רפאלי – מי הוא?

אחיה של בר רפאלי - מי הוא?

מי האח של בר רפאלי?

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחת טלוויזיה, שחקנית ואשת עסקים ישראלית. היא ידועה בעבודת הדוגמנות שלה ובהיותה המנחה של אקס פקטור ישראל. אחיה, עדי רפאלי, הוא גם דוגמן ומנחה טלוויזיה. עדי הוא אחיה הצעיר של בר רפאלי, והוא גם יזם.

הקריירה של עדי רפאלי

עדי רפאלי החל את דרכו כדוגמן בשנת 2006. הוא הופיע במספר מגזינים, ביניהם GQ, Elle, ו-Vgue. הוא גם הופיע במספר פרסומות בטלוויזיה ובקליפים. בנוסף לדוגמנות, עדי גם הנחתה מספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן הטופ מודל הבאה של ישראל, The Voice Israel ו-The X Factor Israel.

המיזמים העסקיים של עדי רפאלי

גם עדי רפאלי היא יזמית. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת האופנה הישראלית, האחים רפאלי. החברה מתמחה באופנה ואקססוריז ברמה גבוהה. עדי היא גם בבעלות שותפה של מסעדה בתל אביב, ישראל, בשם האחים רפאלי.

החיים האישיים של עדי רפאלי

עדי רפאלי נשואה לדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הישראלית שלומית מלכה. לזוג שני ילדים, בת ובן. עדי הוא חובב גדול של כדורגל ותומך נלהב של נבחרת ישראל בכדורגל, מכבי תל אביב.

חייה המוקדמים של עדי רפאלי

עדי רפאלי נולד בהוד השרון, ישראל, בשנת 1980. הוא אחיה הצעיר של בר רפאלי, שהיא דוגמנית ומנחת טלוויזיה מצליחה. עדי למד באוניברסיטת תל אביב, שם למד עסקים וכלכלה.

ההישגים של עדי רפאלי

עדי רפאלי זכה להצלחה רבה בקריירה שלו. הוא הופיע במספר מגזינים ובפרסומות בטלוויזיה, והוא גם הנחה מספר תוכניות טלוויזיה. בנוסף, הוא מייסד ומנכ"ל חברת האחים רפאלי, חברת אופנה מצליחה.

השווי הנקי של עדי רפאלי

לעדי רפאלי יש שווי מוערך של 10 מיליון דולר. רוב הונו מגיע מחברת האופנה המצליחה שלו, האחים רפאלי. הוא גם מרוויח סכום כסף נכבד מהופעות הדוגמנות והאירוח שלו בטלוויזיה.

סיכום

עדי רפאלי הוא אחיה הצעיר של בר רפאלי, והוא גם יזם. הוא השיג הצלחה רבה בקריירה שלו, ויש לו שווי נקי מוערך של 10 מיליון דולר. עדי נשואה לדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הישראלית שלומית מלכה ולהם שני ילדים. למידע נוסף על עדי רפאלי בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן