דף הבית » איך קוראים » מה השם של AKC? | גזעי כלבים

מה השם של AKC? | גזעי כלבים

מה השם של AKC? | גזעי כלבים

מהו מועדון הכלבנות האמריקאי (AKC)?

מועדון המלונה האמריקאי (AKC) הוא הרישום העתיק והידוע ביותר של גזעי כלבים גזעיים בארצות הברית. AKC, שנוסד בשנת 1884, הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לקידום כלבים גזעיים ולקידום בעלות אחראית על כלבים. AKC אחראי על רישום כלבים גזעיים ושמירה על רישומי אילן היוחסין שלהם. היא גם אחראית על קביעת ואכיפת הכללים והתקנות לתערוכות כלבים, ניסויי שדה ואירועי כלבים אחרים.

מה עושה ה-AKC?

AKC אחראי על רישום כלבים גזעיים ושמירה על רישומי אילן היוחסין שלהם. היא גם אחראית על קביעת ואכיפת הכללים והתקנות לתערוכות כלבים, ניסויי שדה ואירועי כלבים אחרים. ה-AKC מקדם גם בעלות אחראית על כלבים באמצעות תוכניות חינוכיות וקמפיינים למודעות ציבורית. בנוסף, AKC מספק משאבים כדי לעזור לבעלים למצוא מגדל בעל מוניטין ולטפל כראוי בכלב שלהם.

היסטוריה של AKC

ה-AKC נוסדה בשנת 1884 על ידי קבוצה של 12 ספורטאים שרצו לקדם ולהגן על האינטרסים של כלבים גזעיים. הגזע הראשון שנרשם היה הפוינטר. מאז, AKC גדל לכלול למעלה מ-190 גזעים של כלבים. AKC ממוקם כיום בעיר ניו יורק והוא מרשם הכלבים הגזעיים הגדול ביותר בעולם.

גזעי AKC

ה-AKC מכיר יותר מ-190 גזעי כלבים. גזעים אלה מחולקים לשבע קבוצות: ספורט, כלב, עבודה, טרייר, צעצוע, לא ספורט ורועה. כל גזע הוא ייחודי ויש לו מערך מאפיינים וצרכים משלו. ה-AKC מספק מידע מפורט על כל גזע, כולל ההיסטוריה, הטמפרמנט והדאגות הבריאותיות שלו.

אירועי AKC

ה-AKC אחראי על ארגון ואישור מגוון אירועים עבור כלבים גזעיים. אירועים אלו כוללים מופעי מבנה, ניסויי זריזות, בדיקות צייתנות ומבחני מעקב. אירועים אלו נועדו להציג את היכולות של כלבים גזעיים ולקדם בעלות אחראית על כלבים. ה-AKC מציע גם מגוון פרסים ותארים לכלבים המצטיינים באירועים אלו.

משאבי AKC

ה-AKC מספק מגוון משאבים כדי לעזור לבעלי כלבים. משאבים אלה כוללים מידע על בריאות ותזונה, אילוף והתנהגות, ובעלות אחראית על כלבים. ה-AKC מספק גם רשימה של מגדלים בעלי מוניטין ורשימה של מוצרי כלבים מאושרים. בנוסף, AKC מציע מגוון תוכניות ושירותים כדי לעזור לבעלים למצוא את הכלב המתאים לאורח החיים שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן