דף הבית » איך קוראים » מה השם של AKC?

מה השם של AKC?

מה השם של AKC?

מהו מועדון הכלבנות האמריקאי?

מועדון המלונה האמריקאי (AKC) הוא רישום של גזעי כלבים גזעיים בארצות הברית. זהו הרישום הגדול מסוגו בעולם, והוא אחראי על שמירה על שלמות הגזעים שהוא מכיר. AKC נוסד בשנת 1884 ומוקדש לקידום בריאות ורווחת הכלבים.

מה עושה ה-AKC?

ה-AKC אחראי על רישום כלבים גזעיים ושמירה על שלמות הגזעים שהוא מכיר. הוא גם מקדם בעלות אחראית על כלבים ומספק משאבים חינוכיים לבעלי כלבים. ה-AKC אוסר גם על תערוכות כלבים ואירועים אחרים, כגון ניסויי זריזות וצייתנות, שבהם כלבים יכולים להתחרות על תארים ופרסים.

אילו גזעים מזהה ה-AKC?

ה-AKC מכיר ביותר מ-190 גזעים של כלבים, כולל גזעים פופולריים כמו לברדור רטריבר, רועה גרמני וגולדן רטריבר. ה-AKC מזהה גם גזעים נדירים, כמו האוטרהאונד והלונדהונד הנורבגי.

איך AKC רושם כלבים?

ה-AKC רושם כלבים גזעיים העומדים בסטנדרטים שלו לגזע. כדי לרשום כלב, על הבעלים לספק הוכחה להורות הכלב, כגון אילן יוחסין או בדיקת DNA. ה-AKC גם דורש שהכלב ייבדק על ידי וטרינר מאושר על-ידי AKC כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים של הגזע.

מהי מטרת ה-AKC?

המשימה של AKC היא לקדם את בריאותם ורווחתם של כל הכלבים ולהגן על זכויותיהם של בעלי כלבים אחראיים. ה-AKC פועל גם לקידום מחקר בריאות הכלבים וכדי לחנך את הציבור לגבי בעלות אחראית על כלבים.

מהי ההיסטוריה של AKC?

ה-AKC נוסדה בשנת 1884 על ידי קבוצה של 12 גברים שרצו להקים רישום לכלבים גזעיים. הארגון התאגד בשנת 1894 ומאז הפך לרישום הגדול ביותר של כלבים גזעיים בעולם.

סיכום

מועדון המלונה האמריקאי (AKC) הוא הרישום הגדול ביותר של כלבים גזעיים בעולם. ה-AKC אחראי על רישום כלבים גזעיים ושמירה על שלמות הגזעים שהוא מכיר. הוא גם מקדם בעלות אחראית על כלבים ומספק משאבים חינוכיים לבעלי כלבים. ה-AKC מכיר ביותר מ-190 גזעים של כלבים, כולל גזעים פופולריים כמו לברדור רטריבר, רועה גרמני וגולדן רטריבר. המשימה של AKC היא לקדם את בריאותם ורווחתם של כל הכלבים ולהגן על זכויותיהם של בעלי כלבים אחראיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן