דף הבית » למה אני » ספר לי למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

ספר לי למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

ספר לי למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

מה זה אומר לחכות למישהו כמו שיכור?

לחכות למישהו שאתה אוהב כמו שיכור הוא ביטוי ששימש לתיאור תחושת הגעגוע למישהו שאינו נוכח. זו הרגשה של ייאוש, של אי יכולת לעשות דבר מלבד לחכות שהם יחזרו. זו תחושה של חוסר אונים, של חוסר יכולת לשלוט במצב או בתוצאה.

למה אנחנו מחכים כמו שיכורים?

לחכות למישהו כמו שיכור זה סימן להתקשרות הרגשית שלנו אליו. אנחנו מרגישים חיבור חזק אליהם, ואנחנו רוצים להיות קרובים אליהם. אנחנו רוצים להיות שם בשבילם, להיות חלק מהחיים שלהם, ולהיות מסוגלים לתמוך בהם בכל דרך שנוכל. אנחנו גם רוצים להיות מסוגלים לחלוק איתם את האהבה שלנו, להראות להם כמה אכפת לנו מהם.

במקרים מסוימים, אנו עשויים גם לחכות למישהו כמו שיכור כי אנחנו מפחדים להיות לבד. אנו עלולים לחשוש שאם נשחרר את ההתקשרות שלנו אליהם, לא נישאר בלי כלום. אנו עשויים לפחד שאם לא נחכה להם, לעולם לא נמצא מישהו אחר לאהוב. אנו עשויים גם לפחד שאם לא נחכה להם, לעולם לא נוכל להמשיך הלאה בחיינו.

איך נוכל להתמודד עם המתנה כמו שיכור?

הצעד הראשון בהתמודדות עם המתנה כמו שיכור הוא להכיר בכך שמדובר ברגש נורמלי וטבעי. זה סימן להתקשרות הרגשית שלנו למישהו, וזה סימן שאכפת לנו ממנו מאוד. אנחנו לא צריכים להתבייש להרגיש כך, ואסור לנו לנסות להדחיק את הרגשות שלנו.

השלב הבא הוא לנסות להתמקד בהיבטים החיוביים של מערכת היחסים שלנו עם האדם לו אנחנו מחכים. עלינו להתמקד בזמנים הטובים שחלקנו, בזיכרונות שעשינו וברגעים שחלקנו יחד. כדאי גם לנסות להיות סבלניים ולהבין את המצב, שכן סביר להניח שגם האדם לו אנחנו מחכים נאבק ברגשות וברגשות שלו.

לבסוף, עלינו לנסות לדאוג לעצמנו בזמן שאנו מחכים. עלינו למצוא דרכים להסיח את דעתנו, לדאוג לבריאות הפיזית והנפשית שלנו ולהתמקד בחיינו ובמטרות שלנו. כדאי גם לנסות למצוא דרכים להתחבר לחברים ולמשפחה שלנו, ולמצוא דרכים להישאר מחוברים לאדם לו אנחנו מחכים.

סיכום

לחכות למישהו כמו שיכור יכולה להיות חוויה קשה וכואבת, אבל היא גם סימן להתקשרות הרגשית שלנו אליו. אנחנו לא צריכים להתבייש להרגיש כך, ועלינו לנסות להתמקד בהיבטים החיוביים של מערכת היחסים שלנו איתם. כדאי גם לנסות לדאוג לעצמנו בזמן שאנחנו מחכים, ולמצוא דרכים להישאר מחוברים לאדם לו אנחנו מחכים.

ההתקשרות הרגשית של לחכות כמו שיכור

לחכות למישהו כמו שיכור זה סימן להתקשרות הרגשית שלנו אליו. אנחנו מרגישים חיבור חזק אליהם, ואנחנו רוצים להיות קרובים אליהם.

התמודדות עם המתנה כמו שיכור

עלינו לנסות להתמקד בהיבטים החיוביים של מערכת היחסים שלנו עם האדם לו אנו מחכים, ולדאוג לעצמנו בזמן שאנו מחכים.

הפחד מלהיות לבד

במקרים מסוימים, אנו עשויים גם לחכות למישהו כמו שיכור כי אנו מפחדים להיות לבד. אנו עלולים לפחד שאם נשחרר את ההתקשרות שלנו אליהם, לא נישאר בלי כלום.

מציאת דרכים לשמור על קשר

כדאי גם לנסות למצוא דרכים להתחבר לחברים ולמשפחה שלנו, ולמצוא דרכים להישאר מחוברים לאדם לו אנחנו מחכים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן