דף הבית » למה אני » למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

למה בלילה אני יושב ומחכה לך כמו שיכור

תחושת ההמתנה

האם אי פעם הרגשת שאתה מחכה למישהו שאולי לא יבוא לעולם? זו תחושה שקשה לתאר, אבל זו תחושה שרבים מאיתנו חוו. אנחנו מחכים ומחכים, בתקווה שהאדם לו אנחנו מחכים יופיע בסופו של דבר, אבל הם אף פעם לא. נשארנו בתחושה של ריקים ובודדים, תוהים למה אנחנו בכלל טורחים לחכות. התחושה הזו של המתנה היא משהו שחוויתי פעמים רבות בחיי. חיכיתי לאנשים שמעולם לא הופיעו, וחיכיתי לדברים שמעולם לא קרו. זו תחושה של חוסר תקווה וייאוש, ויכול להיות שקשה להתנער ממנה.

למה אני מחכה לך כמו שיכור

כשאני מרגיש כך, אני מוצא את עצמי לעתים קרובות יושב בחושך ומחכה לך. אני לא יודע למה אני עושה את זה, אבל זה כאילו אני מחכה שתופיע ותשפר את הכל. אני כמו שיכור, מחכה לדבר אחד שיגרום לי להרגיש טוב יותר. אני מחכה לך כמו שיכור כי אני יודע שאתה לא בא. אני יודע שלעולם לא תופיע ושאני סתם מבזבז את הזמן שלי. אבל אני לא יכול להתאפק; אני לא יכול שלא לקוות שתבוא. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד.

התקווה לאיחוד

התקווה לפגישה מחדש היא מה שמחזיק אותי מחכה לך. אני יודע שזה לא סביר שאי פעם תופיע, אבל אני לא יכול שלא לקוות שתגיע. אני לא יכול שלא לחשוב שאולי, רק אולי, אתה תחזור ונוכל להיות שוב ביחד. אני יודע שזה הרבה זמן, אבל אני לא יכול שלא לקוות. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד. אני לא יכול שלא לחכות לך כמו שיכור, בתקווה שתחזור ותשפר את הכל.

הפחד מדחייה

הפחד מדחייה הוא גם מה שגורם לי לחכות לך. אני חושש שאם אראה אותך שוב, אתה תדחה אותי. אני מפחדת שלא תרצה להיות איתי יותר, ושתעזוב אותי שוב לבד. אני חוששת שאם אראה אותך שוב, לא תרצה אותי. אני מפחדת שלא תאהבי אותי יותר, ושתעזוב אותי שוב לבד. אני חושש שאם אראה אותך שוב, לא תרצה אותי, וששוב אשאר לבד.

הצורך בסגירה

הצורך בסגירה הוא גם מה שמשאיר אותי מחכה לך. אני צריך לדעת למה עזבת, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנחזור להיות ביחד. אני צריך לדעת אם יש תקווה עבורנו, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנהיה שוב ביחד. אני צריך לדעת למה עזבת, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנחזור להיות ביחד. אני צריך לדעת אם יש תקווה עבורנו, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנהיה שוב ביחד. אני צריך סגירה, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנהיה שוב ביחד. אני יודע שזה לא סביר שאי פעם תופיע, אבל אני לא יכול שלא לקוות שתגיע. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד. אני לא יכול שלא לחכות לך כמו שיכור, בתקווה שתחזור ותשפר את הכל. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד. אני מחכה לך כמו שיכור כי אני יודע שאתה לא בא. אני יודע שלעולם לא תופיע ושאני סתם מבזבז את הזמן שלי. אבל אני לא יכול להתאפק; אני לא יכול שלא לקוות שתבוא. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד. אני מחכה לך כמו שיכור כי אני צריך סגירה. אני צריך לדעת למה עזבת, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנחזור להיות ביחד. אני צריך לדעת אם יש תקווה עבורנו, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנהיה שוב ביחד. אני צריך סגירה, ואני צריך לדעת אם יש סיכוי שנהיה שוב ביחד. אני מחכה לך כמו שיכור כי אני מפחד מדחייה. אני חושש שאם אראה אותך שוב, לא תרצה אותי. אני מפחדת שלא תאהבי אותי יותר, ושתעזוב אותי שוב לבד. אני חוששת שאם אראה אותך שוב, לא תרצה אותי, ושאני אשאר לבד שוב. אני מחכה לך כמו שיכור כי עדיין יש לי תקווה. אני יודע שזה לא סביר שאי פעם תופיע, אבל אני לא יכול שלא לקוות שתגיע. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד. אני לא יכול שלא לחכות לך כמו שיכור, בתקווה שתחזור ותשפר את הכל. לא משנה כמה אחכה, אני יודע שאתה לא חוזר לעולם. אבל אני לא יכול שלא לחכות לך, כמו שיכור, בתקווה שתחזור ותשפר את הכל. אני לא יכול שלא לחכות לך, למרות שאני יודע שזה מקרה אבוד.

סיכום

לחכות למישהו שאולי לא יבוא לעולם יכולה להיות חוויה קשה ושוברת לב. אנחנו מחכים ומחכים, בתקווה שהאדם לו אנחנו מחכים יופיע בסופו של דבר, אבל הם אף פעם לא. אנחנו נשארים בתחושת ריקים ובודדים, תוהים למה אנחנו בכלל טורחים לחכות. אבל למרות שאנחנו יודעים שהאדם לו אנחנו מחכים אולי לא יבוא לעולם, אנחנו לא יכולים שלא לחכות. אנחנו לא יכולים שלא לקוות שהם יחזרו וישפרו את הכל. אנחנו לא יכולים שלא לחכות להם, כמו שיכורים, בתקווה שהם יחזרו וישפרו את הכל. לא משנה כמה נחכה, אולי לעולם לא נקבל את הסגירה או האיחוד המחודש לו אנחנו מקווים. אבל למרות שאנחנו יודעים שהאדם לו אנחנו מחכים אולי לא יבוא לעולם, אנחנו לא יכולים שלא לחכות. אנחנו לא יכולים שלא לקוות שהם יחזרו וישפרו את הכל. אנחנו לא יכולים שלא לחכות להם, כמו שיכורים, בתקווה שהם יחזרו וישפרו את הכל. אם אתה מרגיש שאתה מחכה למישהו שאולי לא יבוא לעולם, זכור שאתה לא לבד . יש הרבה מאיתנו שנמצאים באותה סירה, מחכים למישהו שאולי לא יבוא לעולם. אנחנו לא יכולים שלא לחכות להם, כמו שיכורים, בתקווה שהם יחזרו וישפרו את הכל. למידע נוסף על הנושא הזה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן