דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לקמבודיה?

מתי כדאי לנסוע לקמבודיה?

מתי כדאי לנסוע לקמבודיה?

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בקמבודיה?

קמבודיה היא יעד נהדר למטיילים, המציעה שילוב של תרבות, היסטוריה ויופי טבעי. אבל מתי הזמן הטוב ביותר לבקר? המשך לקרוא כדי לגלות.

מזג אוויר

הזמן הטוב ביותר לבקר בקמבודיה הוא מנובמבר עד פברואר, כאשר מזג האוויר יבש וקריר. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות נעות בין 22 מעלות צלזיוס ל-32 מעלות צלזיוס, ויש מעט מאוד גשם. ממרץ עד מאי הטמפרטורות יכולות להגיע עד 40 מעלות צלזיוס, והלחות יכולה להיות מעיקה. העונה הרטובה נמשכת מיוני עד אוקטובר, עם גשמים עזים ולחות גבוהה.

פסטיבלים ואירועים

בקמבודיה יש מגוון פסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה. ראש השנה החמר נחגג באפריל, ופסטיבל המים נחגג בנובמבר. בחודש דצמבר מתקיים בסיאם ריפ חצי המרתון הבינלאומי של אנגקור וואט. ישנם גם מספר פסטיבלים בודהיסטים במהלך השנה.

המונים ומחירים

החודשים העמוסים ביותר לתיירות הם דצמבר וינואר, כאשר מזג האוויר נעים והפסטיבלים בעיצומם. מחירי הלינה והטיסות עשויים להיות גבוהים יותר בתקופה זו. החודשים הפחות עמוסים הם מיוני עד אוקטובר, כאשר מזג האוויר חם ולח והמחירים נמוכים יותר.

דברים לעשות

לא משנה מתי תבקרו בקמבודיה, יש הרבה מה לעשות. תוכלו לחקור את המקדשים העתיקים של אנגקור וואט, לבקר בשווקים ההומים של פנום פן, או לשוט בסירה במורד נהר המקונג. תוכלו גם לבקר בחופים של סיהנוקוויל, לצאת לטרקים בהרי הל, או לחקור את הכפרים הצפים של טונלה סאפ.

מתי ללכת לקמבודיה: סיכום

זמן השנה מזג אוויר פסטיבלים המונים ומחירים
נובמבר – פברואר יבש ומגניב פחות אירועים עמוס ויקר
מרץ – מאי חם ולח פחות אירועים פחות קהל וזול יותר
יוני – אוקטובר חם ולח אירועים רבים פחות קהל וזול יותר

קמבודיה היא יעד מצוין למטיילים בכל ימות השנה. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא מנובמבר עד פברואר, כאשר מזג האוויר יבש וקריר. עם זאת, אם אתם מחפשים פחות קהל ומחירים זולים יותר, אז החודשים ממרץ עד מאי ויוני עד אוקטובר הם אפשרות טובה יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן