דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס למומבסה?

מתי כדאי לטוס למומבסה?

מתי כדאי לטוס למומבסה?

סקירה כללית של מומבסה

מיקום ואקלים

מומבסה היא עיר חוף בקניה השוכנת על האוקיינוס ההודי. יש לה אקלים טרופי עם שתי עונות נפרדות: העונה היבשה והעונה הרטובה. העונה היבשה נמשכת מיוני עד אוקטובר, ואילו העונה הרטובה נמשכת מנובמבר עד מאי. במהלך העונה הרטובה, העיר חווה גשמים כבדים ולחות גבוהה.

עלויות ולינה

עלות הטיסות למומבסה עשויה להשתנות בהתאם לתקופת השנה ולחברת התעופה שתבחרו. בדרך כלל, הטיסות הן היקרות ביותר בעונת השיא, הנמשכת מדצמבר עד מרץ. הלינה במומבסה גם היא זולה יחסית, עם מגוון רחב של מלונות ואתרי נופש זמינים.

מתי לטוס למומבסה

הזמן הטוב ביותר לביקור

הזמן הטוב ביותר לבקר במומבסה הוא במהלך העונה היבשה, מיוני עד אוקטובר. בתקופה זו מזג האוויר נעים והעיר פחות צפופה. הטמפרטורות גם קרירות הרבה יותר, מה שהופך אותו לזמן מצוין לחקור את העיר.

הזמן הזול ביותר לביקור

הזמן הזול ביותר לבקר במומבסה הוא במהלך העונה הרטובה, מנובמבר עד מאי. במהלך תקופה זו, העיר פחות צפופה והטיסות בדרך כלל זולות יותר. עם זאת, מזג האוויר גם יותר בלתי צפוי, ולכן חשוב להתכונן לגשם.

סיכום

בסך הכל, הזמן הטוב ביותר לטוס למומבסה הוא במהלך העונה היבשה, מיוני עד אוקטובר. זה כשמזג האוויר נעים והעיר פחות צפופה. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, תוכלו לבקר גם במהלך העונה הרטובה, מנובמבר עד מאי. רק הקפידו להיות מוכנים לגשם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן