דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לקוסטה ריקה?

מתי כדאי לנסוע לקוסטה ריקה?

מתי כדאי לנסוע לקוסטה ריקה?

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בקוסטה ריקה?

עונה יבשה (דצמבר עד אפריל)

העונה היבשה בקוסטה ריקה נמשכת מדצמבר עד אפריל, והיא התקופה הפופולרית ביותר לביקור במדינה. זה כאשר מזג האוויר במיטבו, עם שמיים בהירים והרבה שמש. זה גם כאשר חיות הבר של המדינה נמצאות בשיא הפעילות שלה, מה שהופך אותה לזמן האידיאלי לצפייה בחיות בר ולפעילויות חוצות. עם זאת, זו גם התקופה העמוסה ביותר בשנה, כך שתגלו שהמחירים גבוהים יותר וקשה יותר להשיג מקומות לינה.

העונה הירוקה (מאי עד נובמבר)

העונה הירוקה בקוסטה ריקה נמשכת ממאי עד נובמבר, והיא זמן מצוין לבקר בו אם אתם מחפשים אווירה רגועה יותר ומחירים זולים יותר. מזג האוויר בתקופה זו עדיין חמים ושטוף שמש, אך ייתכנו ממטרים אחר הצהריים. זה גם כאשר החי והצומח של המדינה נמצאים בשיא התוסס, מה שהופך אותו לזמן המושלם עבור חובבי הטבע. עם זאת, חלק מהאטרקציות התיירותיות עשויות להיות סגורות במהלך תקופה זו עקב מזג האוויר הגשום.

מה לארוז לקוסטה ריקה

לא משנה מתי תבקרו בקוסטה ריקה, כדאי להקפיד לארוז את הפריטים הבאים: קרם הגנה, דוחה חרקים, כובע, בגד ים, נעלי הליכה נוחות ומעיל גשם קל. בנוסף, אם אתם מתכננים לעשות פעילויות חוצות כלשהן, כגון טיולים רגליים או קיאקים, עליכם להביא גם את הבגדים והציוד המתאימים.

סיכום

קוסטה ריקה היא מדינה יפהפייה עם הרבה מה להציע, לא משנה מתי תבקרו. אם אתם מחפשים מזג אוויר מושלם ושפע של פעילויות בחוץ, העונה היבשה היא הזמן הטוב ביותר ללכת. אבל אם אתם מחפשים אווירה רגועה יותר ומחירים זולים יותר, העונה הירוקה היא הדרך ללכת. רק זכרו לארוז את הפריטים הנכונים ותיהנו מאוד בקוסטה ריקה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן